Řečníci
Inspiraci najdete u podnikatelů jako jste vy, kteří chápou, co děláte a proč to děláte
Hlavní stage
Přednášková stage se zaměří na příběhy těch, kteří překonali problémy, zvládli krize, využili příležitosti a dovedli své firmy k úspěchu a stabilitě. Nečekejte žádnou teorii. Řečníci sdílejí své osobní příběhy, jak v dané chvíli přemýšleli, čeho se báli a co nakonec získali. To vše na základě praktických zkušeností z vedení podniků.

Pavel Bouška
majitel
VAFO Group
#marketing & inspirace
Pavel vlastní skupinu VAFO Group, výrobce krmiv pro domácí mazlíčky. Společnost, která vyrábí značky jako Brit nebo Carnilove převzal po svém otci v roce 2006 a dnes patří k evropským lídrům v oboru pet food. Aktuálně má devět výrobních závodů, dceřiné firmy v devíti zemích Evropy a produkty vyváží do více než 90 zemí světa. Rok 2017 byl pro jeho společnost přelomový, kdy došlo k první zahraniční akvizici v Německu. Postupně přidal do skupiny dalších devět společností po celé Evropě. S produkcí přesahující 220 000 tun krmiva ročně je evropským lídrem v oblasti výroby prémiových krmiv. Mimo obor krmiv pro domácí mazlíčky vlastní také podíly v dalších podnicích, například v byznys hubu Opero v centru Prahy, ve Vinohradském pivovaru, Ski&Bike Centru Radotín, u výrobce biopotravin značky Lifefood a společnosti Country Life. Spolu s partnery založil investiční fond Fazole Ventures, který podporuje české startupy.

Martin Vohánka
CEO & zakladatel
EUROWAG
#obchod & inspirace
Podnikat začal již na střední škole, krátce po jejím absolvování založil v roce 1995 společnost W.A.G., známou pod obchodní značkou Eurowag. Postupně ji rozšířil z řešení pro platby na integrovanou platformu pro odvětví komerční silniční dopravy. Eurowag je v současnosti technologickým lídrem, který ambiciózně mění celý obor a zaměstnává 2000 profesionálů v 28 zemích Evropy. Je to jediná česká společnost, jejíž akcie se obchodují na londýnské burze. Martin je držitelem titulu MBA z University of Pittsburgh, dokončil OPM program na Harvardu a přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze. Patří k největším českým filantropům, je zakladatelem nadace Blížksobě, která podporuje především rozvoj demokratických hodnot a transformaci vzdělávacích systémů. Je iniciátor a signatář výzvy Druhá ekonomická transformace.

Jana Stránská
šéfka
RYOR
#marketing & obchod
Jana Stránská je šéfka rodinné kosmetické firmy Ryor, kterou v roce 1991 založila její maminka. Jako druhá generace v čele značky propojuje tradici s moderním řízením a otevřeně sdílí zkušenosti z podnikání v kosmetickém průmyslu. Věří, že úspěchy i nezdary jsou stejně cenné pro růst firmy i osobní rozvoj. Na konferencích vystupuje autenticky a bez příkras, aby ukázala skutečný příběh za českou značkou, která vyrostla z rodinných hodnot.

Josef Dušátko
zakladatel
Kytky od Pepy
#inspirace
Josef Dušátko se do povědomí široké veřejnosti dostal díky vybudování květinářské sítě Kytky od Pepy. Při založení usiloval o to, aby květiny nebyly jen luxus pro vybrané, ale radost pro každého za přijatelnou cenu s dlouhou výdrží. Značka Kytky od Pepy se v létě 2025 pyšnila bez mála 50 prodejnami.

Michal Navrátil
CEO
Dřevodílo
#digitalizace
Když Michal Navrátil před deseti lety převzal Dřevodílo, věděl dvě věci: že řemeslo má cenu — a že bez digitalizace nepřežije. Dnes v jihomoravském Rousínově vede firmu s osmdesátiletou historií, kterou krok za krokem mění v moderní truhlářský provoz. Jeho základy stojí na zkušenostech z IT: systémy, procesy a automatizace. Věří, že právě to je cesta, jak dát tradičnímu truhlářství šanci i v příštích dekádách.

Helena Weisshäutelová
HR ředitelka
SPRINT
#HR
Helena stojí za budováním týmu a brandu SPRINT – distributora sportovního vybavení, kde je firemní kultura (SPRINT Spirit) magnetem pro nové talenty. Z malé rodinné firmy se SPRINT stal dynamickou značkou s více jak 40 zaměstnanci a dvouciferným meziročním růstem. Helena v roli HR ředitelky staví na kombinaci vlastní praxe od recepční až po vedení obchodu, systematických náborových a onboardingových procesech a každodenní práci s lidmi a ambasadory, která má měřitelné výsledky.

Jolanta Balon
CEO & zakladatelka
Vyladěný domov
#firemní procesy
Jolanta je vizionářka, která z osobního nadšení a potřeby přetvořila úklid ve smysluplný a růstový byznys. Za pouhé dva roky vybudovala Vyladěný domov – českou firmu, která poskytuje komplexní služby péče o domácnost a dosáhla obratu 10 milionů korun. Vycházela z hlubokého přesvědčení, že úklid je víc než čistota – je to prostředek ke klidu a spokojenosti v rodině. Umí proměnit svůj osobní dar – práce s energií a harmonií, do funkční služby. Je vstřícná, empatická, důsledně buduje stabilní tým spolehlivých paní na úklid. Společně věří: "Když se prostor uklidí a vyladí, lidé v něm rostou.“

Daniel Kvíčala
Marketing Manager
DVA MLUVČÍ
#marketing
Daniel se už 10 let věnuje rozvoji malých a středních firem a boření marketingových mýtů empirickým výzkumem. Specializuje se na online marketingové strategie, kreativní kampaně a nákupní chování zákazníků na internetu. Po dokončení doktorského studia zůstal na akademické půdě jako výzkumný pracovník a pedagog. Ještě při studiu začal pracovat a později získal podíl v marketingové agentuře Dva Mluvčí, kteří nejsou ani dva a nedělají PR, ale o tom potom :)

Eliška Slámová
CEO & spoluzakladatelka
Braasi Industry
#firemní procesy
Eliška je spoluzakladatelka české značky Braasi Industry, která vyrábí designové městské batohy šité výhradně v Česku. Původně vystudovaná architektka vyměnila rýsovací prkno za šicí stroj a spolu s manželem Šimonem vybudovala značku, která dnes propojuje městský styl, funkčnost a poctivou lokální výrobu. Po deseti letech intenzivního budování firmy se rozhodli pro radikální změnu – opustit každodenní operativu a řídit Braasi z Kanárských ostrovů. Dnes se Eliška věnuje především strategii, designu a hledání rovnováhy mezi podnikáním, rodinou a svobodou.

Csilla Droppová
Freelance konzultantka
Dobroty s příběhem
#finance
Csilla je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě. Více než 25 let působí jako freelance konzultantka, lektorka a koučka v oblasti managementu. Pracuje pro klienty v byznys sektoru, stejně jako pro nevládní neziskové organizace. Je aktivní členkou několika nevládních organizací a neformálních občanských iniciativ zaměřených na rozvoj občanské společnosti. Specializuje se na „problem solving“ a potřebná řešení přetváří do změn v oblasti finančního controllingu a provozního managementu. Své praktické zkušenosti sdílí také se studenty Ekonomické fakulty Univerzity Mateje Bela v Banské Bystrici. Má rovněž zkušenosti s přednášením na univerzitách v USA ve státě Západní Virginie.
Eliška je spoluzakladatelka české značky Braasi Industry, která vyrábí designové městské batohy šité výhradně v Česku. Původně vystudovaná architektka vyměnila rýsovací prkno za šicí stroj a spolu s manželem Šimonem vybudovala značku, která dnes propojuje městský styl, funkčnost a poctivou lokální výrobu. Po deseti letech intenzivního budování firmy se rozhodli pro radikální změnu – opustit každodenní operativu a řídit Braasi z Kanárských ostrovů. Dnes se Eliška věnuje především strategii, designu a hledání rovnováhy mezi podnikáním, rodinou a svobodou.
Eliška je spoluzakladatelka české značky Braasi Industry, která vyrábí designové městské batohy šité výhradně v Česku. Původně vystudovaná architektka vyměnila rýsovací prkno za šicí stroj a spolu s manželem Šimonem vybudovala značku, která dnes propojuje městský styl, funkčnost a poctivou lokální výrobu. Po deseti letech intenzivního budování firmy se rozhodli pro radikální změnu – opustit každodenní operativu a řídit Braasi z Kanárských ostrovů. Dnes se Eliška věnuje především strategii, designu a hledání rovnováhy mezi podnikáním, rodinou a svobodou.
Soft skills stage
Soft skills stage vás provede tématy, která v byznysu často rozhodují víc než tabulky a čísla. Dozvíte se, jak lépe zvládat stres, efektivně nakládat se svým časem, rozvíjet leadership i pracovat se svým týmem. Víc než o tvrdá data půjde o lidskost, manažerské dovednosti a praktické tipy, které ocení každý, kdo vede lidi nebo s nimi denně spolupracuje.

Hana Kučerová
CEO
byznys hub Opero
Hanka je CEO byznys hubu Opero, kde svou energií, smyslem pro detail a schopností vidět věci v širších souvislostech udává správný směr a rytmus celému prostoru. Má bohaté zkušenosti z personálního poradenství, obchodu a marketingu, které ji přivedly k event managementu – oblasti, kde dokonale propojuje strategické myšlení s praxí. Stála u úspěšného rozjezdu neziskovky, sbírala zkušenosti v Seville i Leedsu a nepřestává se rozvíjet.

Vít Špaňhel
byznys lektor
Image Lab
Vít vystudoval PR a masová média na LaSallaské univerzitě ve Philadelphii.
Nyní se v Image Labu zaměřuje zejména na tréninky komunikačních a prezentačních dovedností, tréninky sebeřízení, vyjednávání a prodeje a také připravuje interní trenéry. Další jeho oblíbenou disciplínou je využití improvizace a storytellingu v bussinessovém prostředí.

Hana Slačálková
HR marketing konzultantka
Hanka má více než 12 let zkušeností s prací s lidmi – od školení manažerů v náboru až po rozvoj týmů. Díky tomu dobře ví, co uchazeče zajímá a co firmy v praxi řeší. Dnes se na volné noze věnuje HR marketingu a pomáhá menším firmám ukázat, proč stojí za to u nich pracovat. Její workshopy jsou praktické a účastníci z nich odcházejí s konkrétními nápady, jak přitáhnout lidi, kteří jejich firmu posunou dál.

Kateřina Šamanová
managing partner
Bedfort Management Consultants
Kateřina se posledních 10 let věnuje především Talent Managementu. Klientům pomáhá se na svoji dosavadní kariéru podívat z různých úhlů tak, aby co nejlépe využili svoje dovednosti a znalosti. Mezi její klienty patří tradiční velké korporace, veřejný sektor i rychle rostoucí startupy. Zkušenosti sbírala více jak 10 let, pracovala jako HR ředitelka ve více nadnárodních firmách. Také pracovala jako konzultant v oblasti procesního a strategického poradenství – specializace na HR, řízení změny, interní komunikace, firemní kultura a organizační design.
Expertní konzultace
Dvakrát denně můžete využít expertní konzultaci. Máte problém, který vás právě teď trápí? I krátký čas s expertem vám přinese jasné řešení. Experti z oblastí HR, finančního řízení, marketingu a leadershipu budou připraveni vám pomoci.

Daniel Macek
architekt online podnikání
MACEK.LEGAL
#právo
Daniel je partner a advokát v MACEK.LEGAL, kde spojuje své právní znalosti s bohatými zkušenostmi z byznys prostředí. Nabíral praxi na pozici advokáta a manažera právního oddělení v mezinárodní kanceláři a díky tomu prohloubil své zaměření na strategické poradenství. V roce 2014 otevřel vlastní kancelář, ve které se se specializují na právo obchodních korporací, nemovitosti, vymáhání pohledávek a právo duševního vlastnictví, zejména ochranné známky.

Regina Kubcová
byznys konzultantka a lektorka
freelancer
#firemní procesy
Regina pomáhá majitelům firem zorganizovat jejich firmu tak, aby jim nepřerostla přes hlavu. Učí je, jak zavést funkční procesy, které pomáhají a nesvazují, jak řídit projekty, aby opět nacházeli v práci smysl a radost. Pomáhá leaderům a manažerům najít cestu k efektivní týmové spolupráci a komunikaci, aby si lidé důvěřovali, byli motivovaní a dosahovali společně výsledků. Ukazuje jim, jak vést svůj tým, aby se stali respektovanými autentickými leadery.

Adam Bárta
spoluzakladatel
DigiApp s.r.o.
#digitalizace
Adam má více než 9 let zkušeností s podporou malých firem při efektivnějším řízení jejich byznysu. Pomáhá podnikatelům využívat digitální nástroje, které jim umožňují udržet a rozvíjet podnikání bez nutnosti růstu v oblasti lidských zdrojů. Jeho cílem je ukázat, jak lze s moderními technologiemi zjednodušit provoz firmy a zvýšit produktivitu.

Kateřina Šamanová
managing partner
Bedfort Management Consultants
#HR
Kateřina se posledních 10 let věnuje především Talent Managementu. Klientům pomáhá se na svoji dosavadní kariéru podívat z různých úhlů tak, aby co nejlépe využili svoje dovednosti a znalosti. Mezi její klienty patří tradiční velké korporace, veřejný sektor i rychle rostoucí startupy. Zkušenosti sbírala více jak 10 let, pracovala jako HR ředitelka ve více nadnárodních firmách. Také pracovala jako konzultant v oblasti procesního a strategického poradenství – specializace na HR, řízení změny, interní komunikace, firemní kultura a organizační design. Má hluboké zkušenosti s velkými restrukturalizačními projekty v České republice i v zahraničí. Původním povoláním je právník.

Petra Polusová
HR konzultantka a koučka
freelancer
#HR
Petra je zkušená konzultantka v oblasti HR s více než dvacetiletou praxí. Prošla českým
i mezinárodním prostředím na různých HR pozicích včetně vedoucích pozic, kdy byla součástí top managementu a podílela se na strategickém vedení. Zaměřuje se na malé a střední firmy v růstu, obzvlášť ji baví strojírenské výrobní společnosti. Ve volných chvílích se baví kariérním i osobním koučinkem.

Kateřina Tygl
marketingová konzultantka
freelancer
#marketing
Kateřina Tygl se marketingu věnuje od roku 2011. Prošla firmami jako je L’Oréal či softwarová firma Digimind, kde z Paříže vedla marketingové oddělení s pobočkami v USA, Singapuru, Francii a Maroku. Z vlastního podnikání je to digitální agentura Stario, kde byla Kateřina spoluzakladatelkou a ředitelkou celé agentury. Nyní je marketingová konzultantka a pomáhá malým a středním firmám vytvořit jasný plán a vyhnout se špatným investicím.

Tomáš Barčík
interim manager
freelancer
#obchod
Tomáš je zkušeným obchodníkem, marketérem a business mentorem. Aktuálně působí v interim rolích pro několik českých firem. Věnuje se převážně lokálním a globálním obchodně-marketingovým strategiím, uvádění výrobků a služeb na trh, zahraničním expanzím, nastavování a optimalizací procesů a agilnímu projektovému řízení digitálních produktů. Jeho doménou jsou obory fintech,
e-commerce, consumer goods a traveltech. Řadu let se pohybuje také v krizovém managementu. V minulosti pracoval pro společnosti Bosch und Siemens Hausgeräte Gruppe, Hypocentrum Modré pyramidy, RM Gastro, Odyssey, GrowingPeople, OutdoorTrip, Invest in Slovakia a další.

Veronika Šemberová
advokátka
Löbl & Šemberová
#právo
Veronika je advokátka, která se specializuje na poskytování právních služeb malým a středním podnikatelům. Zaměřuje se zejména na právo e-commerce, smluvní právo, ochranu duševního vlastnictví a právní aspekty online podnikání. Veronika pravidelně školí laiky i odbornou veřejnost a snaží se klást důraz na to, že by právo mělo být jednoduché a srozumitelné. Za dobu svého působení v právu pracovala s různorodými klienty, což jí umožňuje porozumět specifikům jednotlivých podnikání a nabídnout praktická a přínosná řešení šitá na míru.

Honza Páv
Zakladatel a konzultant
Workflow
#digitalizace
Honza se věnuje podpoře podnikatelů už více než 10 let. Aktuálně pod záštitou Workflow pomáhá hlavně menším firmám odblokovat jejich překážky v růstu – díky lepšímu řízení firmy, vyladěné spolupráci a podpoře technologií. Věnuje se také zavádění existujících nástrojů (Asana, Airtable, Notion) i tvorbě nástrojů na míru (low-code), automatizacím a umělé inteligenci. Honza si odnesl spoustu poznatků (i šrámů) z vlastního podnikání. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand (prodána 2018 do Taste) a v roce 2018 i výzkumnou agenturu Makevision. Později se podílel na rozjezdu nanuků Lunar nebo autostanů Joyride.

Michal Pěnička
majitel, jednatel
PENDA s.r.o. (TisknuLevne.cz)
#obchod
Michal je vystudovaný procesní inženýr
a působí ve vedení maloobchodní sítě, kterou rozvinul z vlastní prodejny na Praze 6 až na 110 partnerských prodejen po celé republice. Je zodpovědný za kompletní logistiku a provoz centrálního skladu, přičemž propojuje obchod, logistiku a marketing s cílem neustálých inovací a optimalizace. Díky schopnosti efektivně řídit procesy a vyjednávat s partnery a úřady pomohl firmě překonat různé krize a zajistit její dlouhodobý úspěch.

Petr Václavík
creative director
Czech Promotion
#marketing
Petr je stratég, kreativec a expert na budování značek. Kombinuje analytický přístup s kreativním myšlením a říká, že úspěšná komunikace musí stát na pevných základech. Svou expertízu si budoval postupně, od grafického designu přes obsahový marketing až k celkové brandové strategii. Pracoval na projektech pro značky jako Globus, HET, innogy, Activa nebo Snickers.

Michal Novák
director of Strategy & Research
Czech Promotion
#marketing
Michal vede výzkumnou divizi Czech Promotion Insight a pomáhá značkám stavět kampaně na datech, ne na dojmech. Pracoval například pro CityZen, Azurit nebo Alavis – vždy s cílem porozumět zákazníkům do hloubky. Má v ruce nástroje, které odhalí nejen co lidé říkají, ale proč to říkají. Když ladí strategii, ví přesně, koho se zeptat, jak se ptát – a hlavně, co si z toho odnést pro marketing, který dává smysl.

Bohdan Čermák
expert prodeje pro podnikatele
ČSOB
#finance
V ČSOB působí od roku 2016, zpočátku na pozici bankéře a zároveň pokladníka. Postupně se více věnoval obchodu a začal se zajímat o doménu podnikatelů. Od roku 2020 vykonával pozici bankéře pro podnikatele. Od roku 2025 působí jako expert prodeje ve FOP doméně, pomáhá tedy bankéřům pro podnikatele za Prahu a oblast severních a východních Čech.

Jan Plachý
firemní bankéř
ČSOB
#finance
Jan Plachý je zkušený bankéř ČSOB, který se v bankovnictví pohybuje více než 4 roky. Zaměřuje se na menší a středně velké společnosti s obratem do 100 mil. CZK, kterým přináší atraktivní řešení finančních potřeb. Jan je férový profesionál s pozitivním přístupem a hledá cesty k řešení finančních potřeb klientů i tam, kde jiní končí.

Mgr. Jesenská Zuzana
ředitelka zahraniční kanceláře
Czech Trade
#expanze
Zuzana vede pražský tým CzechTrade sektor stavebnictví a tvůrčí odvětví a během své kariéry působila 6 měsíců na zahraniční kanceláři CzechTrade Pobaltí. Ve své roli se věnuje i rozvoji juniorských kolegů, kde s nadšením sdílí své bohaté zkušenosti z podpory firem v rozvoji byznysu v zahraničí. Organizovala přes sto veletrhů a proexportních akcí po celém světě, včetně PLMA Amsterdam, Construma Budapešť a Saudi Build.
Nejlepší čas na koupi vstupenky je teď! ❤️🔥
Vyplatí se nečekat. Early birds se vyprodaly během 3 dnů a 2. vlna byla pryč dříve, než jsme čekali. Chytněte si svou vstupenku, dokud ještě jsou!
FEST přináší DoToho! a Mastercard.
Partneři, kteří věří v sílu malého podnikání.
Hlavní partneři
Partneři
Mediální partneři
Sdílíme praktické zkušenosti, co mění podnikání
DoToho! je celoroční program byznys hubu Opero pro všechny majitele a ředitele malých a středních firem, které se chtějí posouvat vpřed. Za 4 roky jsme pomohli více než 2 500 malým a středním podnikům z celé ČR. A rádi podpoříme i vás!
mentoring na míru
byznysové workshopy
networking
konzultace s experty
stínování firemních procesů
digitální knihovna