Řečníci


Inspiraci najdete u podnikatelů jako jste vy, kteří chápou, co děláte a proč to děláte

Hlavní stage

Přednášková stage se zaměří na příběhy těch, kteří překonali problémy, zvládli krize, využili příležitosti a dovedli své firmy k úspěchu a stabilitě. Nečekejte žádnou teorii. Řečníci sdílejí své osobní příběhy, jak v dané chvíli přemýšleli, čeho se báli a co nakonec získali. To vše na základě praktických zkušeností z vedení podniků.


Jana Peroutková
moderátorka, novinářka
Česká televize
#moderátorka FESTu DoToho!



Pavel Bouška
majitel
VAFO Group
#marketing & inspirace


Pavel vlastní skupinu VAFO Group, výrobce krmiv pro domácí mazlíčky. Společnost, která vyrábí značky jako Brit nebo Carnilove převzal po svém otci v roce 2006 a dnes patří k evropským lídrům v oboru pet food. Aktuálně má devět výrobních závodů, dceřiné firmy v devíti zemích Evropy a produkty vyváží do více než 90 zemí světa. Rok 2017 byl pro jeho společnost přelomový, kdy došlo k první zahraniční akvizici v Německu. Postupně přidal do skupiny dalších devět společností po celé Evropě. S produkcí přesahující 220 000 tun krmiva ročně je evropským lídrem v oblasti výroby prémiových krmiv. Mimo obor krmiv pro domácí mazlíčky vlastní také podíly v dalších podnicích, například v byznys hubu Opero v centru Prahy, ve Vinohradském pivovaru, Ski&Bike Centru Radotín, u výrobce biopotravin značky Lifefood a společnosti Country Life. Spolu s partnery založil investiční fond Fazole Ventures, který podporuje české startupy.

Martin Vohánka
CEO & zakladatel

EUROWAG
#obchod & inspirace


Podnikat začal již na střední škole, krátce po jejím absolvování založil v roce 1995 společnost W.A.G., známou pod obchodní značkou Eurowag. Postupně ji rozšířil z řešení pro platby na integrovanou platformu pro odvětví komerční silniční dopravy. Eurowag je v současnosti technologickým lídrem, který ambiciózně mění celý obor a zaměstnává 2000 profesionálů v 28 zemích Evropy. Je to jediná česká společnost, jejíž akcie se obchodují na londýnské burze. Martin je držitelem titulu MBA z University of Pittsburgh, dokončil OPM program na Harvardu a přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze. Patří k největším českým filantropům, je zakladatelem nadace Blížksobě, která podporuje především rozvoj demokratických hodnot a transformaci vzdělávacích systémů. Je iniciátor a signatář výzvy Druhá ekonomická transformace.

Jana Stránská
šéfka

RYOR
#marketing & obchod


Jana Stránská je šéfka rodinné kosmetické firmy Ryor, kterou v roce 1991 založila její maminka. Jako druhá generace v čele značky propojuje tradici s moderním řízením a otevřeně sdílí zkušenosti z podnikání v kosmetickém průmyslu. Věří, že úspěchy i nezdary jsou stejně cenné pro růst firmy i osobní rozvoj. Na konferencích vystupuje autenticky a bez příkras, aby ukázala skutečný příběh za českou značkou, která vyrostla z rodinných hodnot.

Josef Dušátko
zakladatel
Kytky od Pepy
#inspirace


Josef Dušátko se do povědomí široké veřejnosti dostal díky vybudování květinářské sítě Kytky od Pepy. Při založení usiloval o to, aby květiny nebyly jen luxus pro vybrané, ale radost pro každého za přijatelnou cenu s dlouhou výdrží. Značka Kytky od Pepy se v létě 2025 pyšnila bez mála 50 prodejnami.

Michal Navrátil
CEO
Dřevodílo
#digitalizace


Když Michal Navrátil před deseti lety převzal Dřevodílo, věděl dvě věci: že řemeslo má cenu — a že bez digitalizace nepřežije. Dnes v jihomoravském Rousínově vede firmu s osmdesátiletou historií, kterou krok za krokem mění v moderní truhlářský provoz. Jeho základy stojí na zkušenostech z IT: systémy, procesy a automatizace. Věří, že právě to je cesta, jak dát tradičnímu truhlářství šanci i v příštích dekádách.

Helena Weisshäutelová
HR ředitelka
SPRINT
#HR


Helena stojí za budováním týmu a brandu SPRINT – distributora sportovního vybavení, kde je firemní kultura (SPRINT Spirit) magnetem pro nové talenty. Z malé rodinné firmy se SPRINT stal dynamickou značkou s více jak 40 zaměstnanci a dvouciferným meziročním růstem. Helena v roli HR ředitelky staví na kombinaci vlastní praxe od recepční až po vedení obchodu, systematických náborových a onboardingových procesech a každodenní práci s lidmi a ambasadory, která má měřitelné výsledky.

Jolanta Balon
CEO & zakladatelka
Vyladěný domov
#firemní procesy


Jolanta je vizionářka, která z osobního nadšení a potřeby přetvořila úklid ve smysluplný a růstový byznys. Za pouhé dva roky vybudovala Vyladěný domov – českou firmu, která poskytuje komplexní služby péče o domácnost a dosáhla obratu 10 milionů korun. Vycházela z hlubokého přesvědčení, že úklid je víc než čistota – je to prostředek ke klidu a spokojenosti v rodině. Umí proměnit svůj osobní dar – práce s energií a harmonií, do funkční služby. Je vstřícná, empatická, důsledně buduje stabilní tým spolehlivých paní na úklid. Společně věří: "Když se prostor uklidí a vyladí, lidé v něm rostou.“

Daniel Kvíčala
Marketing Manager
DVA MLUVČÍ
#marketing


Daniel se už 10 let věnuje rozvoji malých a středních firem a boření marketingových mýtů empirickým výzkumem. Specializuje se na online marketingové strategie, kreativní kampaně a nákupní chování zákazníků na internetu. Po dokončení doktorského studia zůstal na akademické půdě jako výzkumný pracovník a pedagog. Ještě při studiu začal pracovat a později získal podíl v marketingové agentuře Dva Mluvčí, kteří nejsou ani dva a nedělají PR, ale o tom potom :)

Eliška Slámová
CEO & spoluzakladatelka
Braasi Industry
#firemní procesy


Eliška je spoluzakladatelka české značky Braasi Industry, která vyrábí designové městské batohy šité výhradně v Česku. Původně vystudovaná architektka vyměnila rýsovací prkno za šicí stroj a spolu s manželem Šimonem vybudovala značku, která dnes propojuje městský styl, funkčnost a poctivou lokální výrobu. Po deseti letech intenzivního budování firmy se rozhodli pro radikální změnu – opustit každodenní operativu a řídit Braasi z Kanárských ostrovů. Dnes se Eliška věnuje především strategii, designu a hledání rovnováhy mezi podnikáním, rodinou a svobodou.

Csilla Droppová
Freelance konzultantka
Dobroty s příběhem
#finance


Csilla je absolventkou Ekonomické univerzity v Bratislavě. Více než 25 let působí jako freelance konzultantka, lektorka a koučka v oblasti managementu. Pracuje pro klienty v byznys sektoru, stejně jako pro nevládní neziskové organizace. Je aktivní členkou několika nevládních organizací a neformálních občanských iniciativ zaměřených na rozvoj občanské společnosti. Specializuje se na „problem solving“ a potřebná řešení přetváří do změn v oblasti finančního controllingu a provozního managementu. Své praktické zkušenosti sdílí také se studenty Ekonomické fakulty Univerzity Mateje Bela v Banské Bystrici. Má rovněž zkušenosti s přednášením na univerzitách v USA ve státě Západní Virginie.

Honza Páv
Zakladatel a konzultant
Workflow
#panelová diskuze AI


Honza se věnuje podpoře podnikatelů už více než 10 let. Aktuálně pod záštitou Workflow pomáhá hlavně menším firmám odblokovat jejich překážky v růstu – díky lepšímu řízení firmy, vyladěné spolupráci a podpoře technologií. Věnuje se také zavádění existujících nástrojů (Asana, Airtable, Notion) i tvorbě nástrojů na míru (low-code), automatizacím a umělé inteligenci. Honza si odnesl spoustu poznatků (i šrámů) z vlastního podnikání. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand (prodána 2018 do Taste) a v roce 2018 i výzkumnou agenturu Makevision. Později se podílel na rozjezdu nanuků Lunar nebo autostanů Joyride.

Karin Fuentesová
CEO, zakladatelka
Digitoo
#panelová diskuze AI


Karin je zkušená odbornice v oblasti financí s více než 13 lety praxe, z toho 7 let na pozici vedoucí týmu pro mezinárodní společnosti. V této roli vedla několikačlenné týmy a zaměřovala se na optimalizaci a zlepšení účetních a finančních procesů. Její vášeň pro digitalizaci, automatizaci a robotizaci ji přivedla k tomu, aby se stala Chief of AI Dataset ve společnosti Rossum, kde se podílela na nastavování metodiky učení neuronové sítě a procesů. V roce 2019 se Karin rozhodla posunout své vize dál a založila svůj vlastní startup Digitoo.ai. Pod jejím vedením se Digitoo.ai zaměřuje na digitalizaci a automatizaci účetních procesů prostřednictvím vlastních AI nástrojů. Cílem společnosti je zásadně ovlivnit podobu moderního účetnictví a zaměřuje se především na vývoj aplikací pro malé a střední podniky, které tvoří 98 % trhu. Karinina inovativní práce v oblasti AI a její dlouholeté zkušenosti v účetnictví činí její společnost Digitoo.ai lídrem v oblasti digitální transformace finančních procesů.

Radek Lamoš
majitel
Frumoš
#panelová diskuze AI


Radek je stavební inženýr, který před šesti lety přetavil odvahu a starou dodávku v úspěšnou firmu Frumoš. Z původního rozvozu ovoce do kanceláří vyrostl podnik, který dnes pravidelně zásobuje 350 kanceláří, už ne jenom ovocem, ale vším co si dnešní moderní office žádá. Frumoš zaměstnává 30 lidí a poslední dva roky roste o 50 % ročně, a to bez investorů. Jako celoživotní optimista vtiskává pozitivní energii nejen do sebe, ale i do celé firmy.

Workshop stage

Workshopová stage vás naučí, jak implementovat konkrétní technologická, marketingová či finanční řešení. Naučíte se psát skvělé newslettery, orientovat se v nejnovějších aplikacích, které vám ušetří čas i peníze, a budete moci diskutovat s majiteli firem, kteří řeší podobné výzvy.

Společně sdílejte své zkušenosti a najděte funkční řešení.


Jan Coufal
CEO, spoluzakladatel
Czech Promotion & bikero.cz
#marketing


Honza Coufal je CEO a spoluzakladatel úspěšné marketingové agentury Czech Promotion. Dlouhodobým cílem této české nezávislé agentury je pomáhat klientům, aby byli úspěšnější, dokázali více prodávat, oslovovat více zákazníků a jejich značka byla známější. Mezi jeho první počiny patřila reklama s Alzákem, která nastartovala miliardový růst Alzy. Díky jeho pragmatickému přístupu v marketingu a funkčním reklamním kampaním se i řada dalších firem stala lídrem trhu. Obrat samotné skupiny Czech Promotion přesahuje 450 milionů korun, a patří tak k největším na poli marketingu. Před několika lety založil Honza také bikero.cz, které se během několika málo let stalo nejznámějším prodejcem kol na českém trhu. Dlouhodobě se věnuje mentoringu a vzdělávání v oblasti marketingu a úspěšného podnikání.

Milan Drozen
spoluzakladatel
Czech Promotion & bikero.cz
#marketing


Milan Drozen je spoluzakladatel marketingové agentury Czech Promotion, cyklistického e-shopu bikero.cz a spoluvlastník Erawine. Reklamě a marketingu se věnuje více než dvacet let. Začínal jako manažer marketingu Rádia Bonton. V roce 2006 založil společně s Janem Coufalem agenturu Czech Promotion a téměř 13 let tam působil jako kreativní ředitel. Od ledna 2019 se v rámci Czech Promotion přesunul na post Head of Effectivness, ze kterého se věnuje managementu, rozvoji agentury a nových produktů.

Petr SoukeníkPetr Soukeník
Head of Partners
Raynet
#CRM


Petr jako Head of Partners v Raynetu rozvíjí strategická partnerství – rád buduje taková, která označuje jako win-win-win. Tedy prospívající společnosti, partnerovi i zákazníkům.Má na starosti budování a rozvíjení vztahů s klíčovými partnery. Jeho úkolem je hledat nové příležitosti ke spolupráci, nastavovat strategii partnerské sítě a zajišťovat, aby partnerství přinášela hodnotu všem stranám. Díky jeho obchodním zkušenostem a znalostem produktu Petr propojuje potřeby firem se správným řešením tak, aby výsledkem byl efektivní růst.

Jakub Hýl
Consultant Google Cloud
Devoteam s.r.o
#AI


Jakub Hýl  je Google Certified Trainer a Principal Consultant v Devoteamu, kde se věnuje umělé inteligenci. Má bohaté zkušenosti s implementací Google Cloudu, Machine Learning a AI řešení pro velké firmy nejn v ČR ale také ve Švýcarsku.

Barbora Hinnerová
Head of Sales & Marketing
Clevermaps
#inspirace


Bára v CleverMaps rozvíjí nové příležitosti a spolupráce. Pomáhá firmám, které řeší expanzi a otevírání nových poboček, najít ta správná místa, kde mají šanci uspět. Zná příběhy úspěšných i méně úspěšných míst a dokáže je přetavit do praktických rad.

František Pavlíček
datový analytik
Clevermaps
#inspirace


František se věnuje datové analytice a specializuje se na práci s geolokačními daty. Má zkušenosti s hodnocením obchodního potenciálu lokalit a spolupracoval na projektech pro významné české i mezinárodní firmy. Umí převést složitá data do srozumitelných příběhů a praktických doporučení pro byznys.


Pavel, známý také jako Spajk, je lektor, etický hacker a konzultant v oblasti kybernetické bezpečnosti.  Rád školí a prezentuje, je aktivní na sociálních sítích, píše blog Spajk.cz a často je hostem v médiích nebo na odborných konferencích. Jeho osobním cílem je šířit osvětu v oblasti IT bezpečnosti a ochrany digitálního soukromí mezi běžné uživatele – je popularizátorem této tématiky, někdy je též označován jako evangelista IT bezpečnosti. V dětství ho málem udupal slon. Téměř 10 let pracoval v antivirové společnosti ESET, kde vedl tým technické podpory a zastával funkci bezpečnostního experta. Poté působil jako freelancer, načež založil vlastní společnost BOIT Cyber Security, která se zabývá penetračními testy, sociálním inženýrstvím a vzděláváním v IT bezpečnosti.

Honza Dolejš
CEO

moderátor O2 podcastu Místo kyberčinu
Digiskills
#cybersecurity


Honza je expertem a lektorem digitálních dovedností. Pod hlavičkou společnosti Digiskills připravuje vzdělávací programy a zavádění digitálních technologií do největších českých firem. Spolupracuje s firmami jako ŠKODA AUTO a.s., ČSOB, SUEZ, innogy, GasNet a další. Je zodpovědný za adopční program Office 365 ve ŠKODA Auto a.s. pro 20 000 zaměstnanců. Sám je nadšencem do osobního rozvoje a moderních technologií. Věří, že pokud se technologie používají správně, mohou ušetřit mnoho času a zlepšit kvalitu života. Jeho vášní je předávat lidem zkušenosti a tlumočit je do "lidské řeči".

Michal Kľúčik
Head of Account Management
Expando
#expanze


Michal v kanceláři společnosti Amazon v Bratislavě působil jako první account manažer pro slovenské a české prodejce a právě tam získal unikátní pohled na to, jak marketplace funguje zevnitř. Už více než 5 let v EXPANDO pomáhá značkám růst na globálních trzích a dnes vede agenturní část společnosti, která se stará o správu prodejních účtů partnerů. Jeho ambicí je vybudovat transparentní systém založený na znalostech, který partnerům přinese nejen růst, ale i stabilitu a jistotu v dynamickém prostředí e-commerce.

Ondřej Kozel
COO
Fingood
#financování


Ondřej Kozel dnes stojí v roli COO za každodenním fungováním Fingoodu, ale jeho cesta začala u technologií. Jako bývalý IT  manažer a CTO Fingoodu pomohl platformu převést na novou technologickou infrastrukturu a spustit mobilní aplikaci, která investorům zjednodušila život. Dnes propojuje svět čísel, procesů a lidí – od vymýšlení nových produktů až po férovou komunikaci s investory o rizicích. Jeho hlavní motivací je, aby se investování stalo dostupnější a zároveň důvěryhodnější pro každého.

Opero & Mastercard lounge

Opero & Mastercard lounge je místem, kde se potká inspirace s odpočinkem. Přes den si zde  můžete posedět, vyřídit urgentní práci nebo si jen dopřát chvíli klidu uprostřed festivalového dění. Čekají vás tady inspirativní přednášky se známými osobnostmi, které ovlivňují společenské dění v Česku. O ekonomii, filozofii, psychologii i investicích do umění.


Tomáš Sedláček
ekonom
#inspirace


Český ekonom, filozof a vysokoškolský učitel. Od března 2025 je ředitelem Knihovny Václava Havla. Působil jako hlavní makroekonomický stratég bankovní instituce ČSOB a poradce prezidenta republiky Václava Havla. Zasedal také v Národní ekonomické radě vlády. Je mediálním komentátorem, řečníkem (ELAI, London Speakers Bureau), pořádá přednášky. Na konferencích v Davosu, New Yorku či Tokiu přednášel a diskutoval s předními světovými mysliteli – s Josephem Stiglitzem, Nassimem Talebem, Václavem Havlem nebo Danem Arielym. Jeho knihu Ekonomie dobra a zla, která získala řadu ocenění a byla přeložena do 22 jazyků, publikovalo Oxford University Press.

Eliška Remešová
psycholožka a psychoterapeutka
#inspirace


Vše, co dělá, dělá s cílem zlepšování duševního a sociálního zdraví v České republice. Založila Institut Mezilidmi, psychoterapeutické a vzdělávací centrum. V soukromé praxi pracuje jak s jednotlivci, tak s páry. Ve firmách pomáhá posilovat psychologické bezpečí, vztahy na pracovišti, emoční resilienci a osobní wellbeing. Přes čtrnáct let je lektorkou v řadě firem, které jsou leadery ve svých oborech. Key Note Řečník na odborných, veřejných i firemních konferencích. Spoluautorka terapeutického deníku pro ženy “Duše na místě”, propagátorka a popularizátorka respektující výchovy v autorské minisérii podcastu “Už tam budem?” s 200tis.+ poslechy. Online tvůrce se zaměřením na duševní zdraví a autorka obsahového seriálu “Láska je dovednost” na Forendors.

Anna Pulkertová
zakladatelka ART PART CLUB a poradkyně v oblasti investic do umění
#inspirace


Propojuje svět umění a financí. Je odbornicí na umění, kurátorkou a poradkyní v oblasti investic a sbírání umění. Roky působila ve vedení umělecké a kulturní sekce privátní banky a v řízení bankovní galerie. Následně založila privátní klub ART PART CLUB, který inovativním způsobem zprostředkovává svým členům pohled zblízka do světa umění, edukaci, poradenství v oblasti umění a investic do něj, návštěvy ateliérů i v evropském pojetí unikátní možnost podílového vlastnictví umění. Je Aspen Young Leaders Alumni, držitelkou Social Impact Award a spoluautorkou knihy Lovci a sběrači pojednávající o sběratelství v Česku.

Soft skills stage

Soft skills stage vás provede tématy, která v byznysu často rozhodují víc než tabulky a čísla. Dozvíte se, jak lépe zvládat stres, efektivně nakládat se svým časem, rozvíjet leadership i pracovat se svým týmem. Víc než o tvrdá data půjde o lidskost, manažerské dovednosti a praktické tipy, které ocení každý, kdo vede lidi nebo s nimi denně spolupracuje.


Hana Kučerová
CEO
Opero


Hanka vede byznys klub Opero, kde svou energií a schopností vidět věci v širších souvislostech udává směr týmu i rozvoji celého klubu. V roli CEO působí šest let a pomáhá podnikatelům i lídrům růst díky smysluplnému propojování a spolupráci. Dokáže vidět „big picture“ i ten nejmenší detail a díky své schopnosti rozpoznat příležitosti, které jiným často unikají, proměňuje networking v nástroj, který přináší konkrétní výsledky.

Vít Špaňhel
byznys lektor
Image Lab


Vít vystudoval PR a masová média na LaSallaské univerzitě ve Philadelphii.
Nyní se v Image Labu zaměřuje zejména na tréninky komunikačních a prezentačních dovedností, tréninky sebeřízení, vyjednávání a prodeje a také připravuje interní trenéry. Další jeho oblíbenou disciplínou je využití improvizace a storytellingu v bussinessovém prostředí. 

Hana Slačálková
HR marketing konzultantka


Hanka má více než 12 let zkušeností s prací s lidmi – od školení manažerů v náboru až po rozvoj týmů. Díky tomu dobře ví, co uchazeče zajímá a co firmy v praxi řeší. Dnes se na volné noze věnuje HR marketingu a pomáhá menším firmám ukázat, proč stojí za to u nich pracovat. Její workshopy jsou praktické a účastníci z nich odcházejí s konkrétními nápady, jak přitáhnout lidi, kteří jejich firmu posunou dál.

Kateřina Šamanová
managing partner
Bedfort Management Consultants


Kateřina se posledních 10 let věnuje především Talent Managementu. Klientům pomáhá se na svoji dosavadní kariéru podívat z různých úhlů tak, aby co nejlépe využili svoje dovednosti a znalosti. Mezi její klienty patří tradiční velké korporace, veřejný sektor i rychle rostoucí startupy. Zkušenosti sbírala více jak 10 let, pracovala jako HR ředitelka ve více nadnárodních firmách. Také pracovala jako konzultant v oblasti procesního a strategického poradenství – specializace na HR, řízení změny, interní komunikace, firemní kultura a organizační design.

Expertní konzultace

Dvakrát denně můžete využít expertní konzultaci. Máte problém, který vás právě teď trápí? I krátký čas s expertem vám přinese jasné řešení. Experti z oblastí HR, finančního řízení, marketingu a leadershipu budou připraveni vám pomoci.

Rezervace expertních konzultací spustíme v průběhu září, sledujte nás.


Daniel Macek
advokát
MACEK.LEGAL
#právo


Daniel je partner a advokát v MACEK.LEGAL, kde spojuje své právní znalosti s bohatými zkušenostmi z byznys prostředí. Nabíral praxi na pozici advokáta a manažera právního oddělení v mezinárodní kanceláři a díky tomu prohloubil své zaměření na strategické poradenství. V roce 2014 otevřel vlastní kancelář, ve které se se specializují na právo obchodních korporací, nemovitosti, vymáhání pohledávek a právo duševního vlastnictví, zejména ochranné známky.

Regina Kubcová
byznys konzultantka a lektorka
freelancer

#firemní procesy


Regina pomáhá majitelům firem zorganizovat jejich firmu tak, aby jim nepřerostla přes hlavu. Učí je, jak zavést funkční procesy, které pomáhají a nesvazují, jak řídit projekty, aby opět nacházeli v práci smysl a radost. Pomáhá leaderům a manažerům najít cestu k efektivní týmové spolupráci a komunikaci, aby si lidé důvěřovali, byli motivovaní a dosahovali společně výsledků. Ukazuje jim, jak vést svůj tým, aby se stali respektovanými autentickými leadery.

Adam Bárta
spoluzakladatel
DigiApp s.r.o.
#digitalizace


Adam má více než 9 let zkušeností s podporou malých firem při efektivnějším řízení jejich byznysu. Pomáhá podnikatelům využívat digitální nástroje, které jim umožňují udržet a rozvíjet podnikání bez nutnosti růstu v oblasti lidských zdrojů. Jeho cílem je ukázat, jak lze s moderními technologiemi zjednodušit provoz firmy a zvýšit produktivitu.

Kateřina Šamanová
managing partner
Bedfort Management Consultants

#HR


Kateřina se posledních 10 let věnuje především Talent Managementu. Klientům pomáhá se na svoji dosavadní kariéru podívat z různých úhlů tak, aby co nejlépe využili svoje dovednosti a znalosti. Mezi její klienty patří tradiční velké korporace, veřejný sektor i rychle rostoucí startupy. Zkušenosti sbírala více jak 10 let, pracovala jako HR ředitelka ve více nadnárodních firmách. Také pracovala jako konzultant v oblasti procesního a strategického poradenství – specializace na HR, řízení změny, interní komunikace, firemní kultura a organizační design. Má hluboké zkušenosti s velkými restrukturalizačními projekty v České republice i v zahraničí. Původním povoláním je právník.

Petra Polusová
HR konzultantka a koučka
freelancer

#HR


Petra je zkušená konzultantka v oblasti HR s více než dvacetiletou praxí. Prošla českým
i mezinárodním prostředím na různých HR pozicích včetně vedoucích pozic, kdy byla součástí top managementu a podílela se na strategickém vedení. Zaměřuje se na malé a střední firmy v růstu, obzvlášť ji baví strojírenské výrobní společnosti. Ve volných chvílích se baví kariérním i osobním koučinkem. 

Kateřina Tygl
marketingová konzultantka
freelancer

#marketing


Kateřina Tygl se marketingu věnuje od roku 2011. Prošla firmami jako je L’Oréal či softwarová firma Digimind, kde z Paříže vedla marketingové oddělení s pobočkami v USA, Singapuru, Francii a Maroku. Z vlastního podnikání je to digitální agentura Stario, kde byla Kateřina spoluzakladatelkou a ředitelkou celé agentury. Nyní je marketingová konzultantka a pomáhá malým a středním firmám vytvořit jasný plán a vyhnout se špatným investicím.

Tomáš Barčík
interim manager
freelancer

#obchod


Tomáš je zkušeným obchodníkem, marketérem a business mentorem. Aktuálně působí v interim rolích pro několik českých firem. Věnuje se převážně lokálním a globálním obchodně-marketingovým strategiím, uvádění výrobků a služeb na trh, zahraničním expanzím, nastavování a optimalizací procesů a agilnímu projektovému řízení digitálních produktů. Jeho doménou jsou obory fintech,
e-commerce, consumer goods a traveltech. Řadu let se pohybuje také v krizovém managementu. V minulosti pracoval pro společnosti Bosch und Siemens Hausgeräte Gruppe, Hypocentrum Modré pyramidy, RM Gastro, Odyssey, GrowingPeople, OutdoorTrip, Invest in Slovakia a další.

Veronika Šemberová
advokátka
Löbl & Šemberová

#právo


Veronika je advokátka, která se specializuje na poskytování právních služeb malým a středním podnikatelům. Zaměřuje se zejména na právo e-commerce, smluvní právo, ochranu duševního vlastnictví a právní aspekty online podnikání. Veronika pravidelně školí laiky i odbornou veřejnost a snaží se klást důraz na to, že by právo mělo být jednoduché a srozumitelné. Za dobu svého působení v právu pracovala s různorodými klienty, což jí umožňuje porozumět specifikům jednotlivých podnikání a nabídnout praktická a přínosná řešení šitá na míru.

Honza Páv
Zakladatel a konzultant
Workflow

#digitalizace


Honza se věnuje podpoře podnikatelů už více než 10 let. Aktuálně pod záštitou Workflow pomáhá hlavně menším firmám odblokovat jejich překážky v růstu – díky lepšímu řízení firmy, vyladěné spolupráci a podpoře technologií. Věnuje se také zavádění existujících nástrojů (Asana, Airtable, Notion) i tvorbě nástrojů na míru (low-code), automatizacím a umělé inteligenci. Honza si odnesl spoustu poznatků (i šrámů) z vlastního podnikání. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand (prodána 2018 do Taste) a v roce 2018 i výzkumnou agenturu Makevision. Později se podílel na rozjezdu nanuků Lunar nebo autostanů Joyride.

Michal Pěnička
majitel, jednatel
PENDA s.r.o. (TisknuLevne.cz)
#obchod


Michal je vystudovaný procesní inženýr
a působí ve vedení maloobchodní sítě, kterou rozvinul z vlastní prodejny na Praze 6 až na 110 partnerských prodejen po celé republice. Je zodpovědný za kompletní logistiku a provoz centrálního skladu, přičemž propojuje obchod, logistiku a marketing s cílem neustálých inovací a optimalizace. Díky schopnosti efektivně řídit procesy a vyjednávat s partnery a úřady pomohl firmě překonat různé krize a zajistit její dlouhodobý úspěch.

Petr Václavík
creative director
Czech Promotion
#marketing


Petr je stratég, kreativec a expert na budování značek. Kombinuje analytický přístup s kreativním myšlením a říká, že úspěšná komunikace musí stát na pevných základech. Svou expertízu si budoval postupně, od grafického designu přes obsahový marketing až k celkové brandové strategii. Pracoval na projektech pro značky jako Globus, HET, innogy, Activa nebo Snickers.

Michal Novák
director of Strategy & Research
Czech Promotion
#marketing


Michal vede výzkumnou divizi Czech Promotion Insight a pomáhá značkám stavět kampaně na datech, ne na dojmech. Pracoval například pro CityZen, Azurit nebo Alavis – vždy s cílem porozumět zákazníkům do hloubky. Má v ruce nástroje, které odhalí nejen co lidé říkají, ale proč to říkají. Když ladí strategii, ví přesně, koho se zeptat, jak se ptát – a hlavně, co si z toho odnést pro marketing, který dává smysl.

Bohdan Čermák
expert prodeje pro podnikatele
ČSOB
#finance


V ČSOB působí od roku 2016, zpočátku na pozici bankéře a zároveň pokladníka. Postupně se více věnoval obchodu a začal se zajímat o doménu podnikatelů. Od roku 2020 vykonával pozici bankéře pro podnikatele. Od roku 2025 působí jako expert prodeje ve FOP doméně, pomáhá tedy bankéřům pro podnikatele za Prahu a oblast severních a východních Čech.

Jan Plachý
firemní bankéř
ČSOB
#finance


Jan Plachý je zkušený bankéř ČSOB, který se v bankovnictví pohybuje více než 4 roky. Zaměřuje se na menší a středně velké společnosti s obratem do 100 mil. CZK, kterým přináší atraktivní řešení finančních potřeb. Jan je férový profesionál s pozitivním přístupem a hledá cesty k řešení finančních potřeb klientů i tam, kde jiní končí.

Mgr. Zuzana Jesenská
Senior exportní konzultant
CzechTrade
#expanze


 Zuzana vede pražský tým CzechTrade sektor stavebnictví a tvůrčí odvětví a během své kariéry působila 6 měsíců na zahraniční kanceláři CzechTrade Pobaltí. Ve své roli se věnuje i rozvoji juniorských kolegů, kde s nadšením sdílí své bohaté zkušenosti z podpory firem v rozvoji byznysu v zahraničí. Organizovala přes sto veletrhů a proexportních akcí po celém světě, včetně PLMA Amsterdam, Construma Budapešť a Saudi Build.

Jiří Juránek
Business Excellence Mentor
freelancer
#firemní procesy


Jiří má přes dvacet let zkušeností v top managementu velkých i menších firem. Je dlouholetým assessorem modelu excelence EFQM, hodnotitelem Národní ceny kvality ČR a globální ceny EFQM Award. V mentoringu se opírá nejen o své zkušenosti, ale především o model excelence, se kterým pracuje od roku 2004. Díky praktickým zkušenostem se zaměřuje na propojení vize, mise a strategie s akcí a výsledky a posouvá tak nejen jednotlivce, ale i malé a střední firmy. Za svou kariéru působil v oblastech business excellence, neustálé zlepšování, lean, procesní management, HR, interní a externí komunikace a marketingu.

Jan Tecl
jednatel a daňový poradce
EKP Advisory
#daně


Jan Tecl partnerem EKP Advisory a je členem Sekce DPH a mezinárodního zdanění při Komoře daňových poradců ČR. Jan má bohaté zkušenosti s daňovými přiznáními, daňovými kontrolami, spory a jednáními se správci daně. Pomáhá klientům s komplexními projekty včetně poradenství pro nemovitostní společnosti a start-upy. Jan se specializuje na daň z přidané hodnoty, daň z příjmů právnických osob, mezinárodní zdanění a podnikové kombinace. Aktivně se věnuje oblasti real-estate a souvisejícím daňovým otázkám.

Ještě nemáte vstupenku? Nejlepší čas na koupi je teď! ❤️‍🔥

Poslední šance! Většina lístků je pryč. Zajistěte si ten svůj, dokud to jde. FEST se na vás těšíme!

FEST přináší DoToho! a Mastercard. Partneři, kteří věří v sílu malého podnikání.

Hlavní partneři

Partneři

Spolufinancováno

FEST DoToho! byl spolufinancován z projektu Prague Smart Akcelerátor+, registrační číslo CZ.02.01.02/00/22_009/0008344, spolufinancovaného z prostředků Evropské unie v rámci OP JAK.

Mediální partneři

Sdílíme praktické zkušenosti, co mění podnikání

DoToho! je celoroční program byznys hubu Opero pro všechny majitele a ředitele malých a středních firem, které se chtějí posouvat vpřed. Za 4 roky jsme pomohli více než 2 500 malým a středním podnikům z celé ČR. A rádi podpoříme i vás!

  • mentoring na míru

  • byznysové workshopy

  • networking

  • konzultace s experty

  • stínování firemních procesů

  • digitální knihovna