Program 2024


Podívejte se na program FESTu 2024. Účastníci si mohli naplánovat svůj čas efektivně a vybrat si ty aktivity, které pomohli právě jejich podnikání.

Pokryli jsme všechna témata, která zajímají malé firmy a jejich majitele. Vystoupili podnikatelé s bohatými zkušenostmi z marketingu, HR, obchodu a řízení firem. Žádná teorie, jen sdílení praktických řešení a příkladů dobré praxe. Ukázali jsme jak to zvládli jiní, abyste to zvládli i vy.


Hlavní stage

Hlavní stage se zaměří na příběhy těch, kteří překonali problémy, zvládli krize, využili příležitosti a dovedli své firmy k úspěchu a stabilitě. Nečekejte žádnou teorii. Řečníci sdílejí své osobní příběhy, jak v dané chvíli přemýšleli, čeho se báli a co nakonec získali. To vše na základě praktických zkušeností z vedení podniků.

Inspirujte se od podnikatelů, jako jste vy, kteří chápou, co děláte a proč to děláte.

09:30 - 10:00
Zahájení akce


10:00 - 10:20
Simona Kijonková
Rozhovor o tom, že když se chce, tak to jde


Více informací

Simona je jednou z nejvýznamnějších a nejúspěšnějších českých podnikatelek. V roce 2010 na zelené louce založila a k úspěšnému exitu na začátku roku 2024 dovedla technologicko-logistickou společnost Zásilkovna, respektive její mateřskou společnost Packeta. Své a manželovy podnikatelské aktivity v roce 2017 zastřešila vytvořením rodinného holdingu JSK Investments, jehož prostřednictvím spravuje a zhodnocuje majetek, aby ho mohla uspořádaný a efektivně zhodnocovaný v budoucnu předat svým třem dětem.

10:20 - 10:40
Antonín Kokeš
Od garážové firmy k úspěšnému řetězci


Více informací

Na začátku Albi táhla parta spolužáku jako malou garážovou firmu. Dnes ji tvoří 660 zaměstnanců a 1,8 mld. obratu. Co se podařilo z původních hodnot a atmosféry zachránit a jak na to? 

Co se dozvíte?

  • Lidé jako klíč

  • Růst a udržitelnost 

  • Hodnoty a příběh

  • Na vrcholu fouká a jste tam sami

Co vám dané téma přinese?

„Budu s vámi sdílet své osobni podnikatelské zkušenosti a praktické rady. Zbytek je na vás.”

10:40 - 11:00
Martin Kotmel
Od chaotického šéfa k systematickému lídrovi: Jak procesy zachránily mou firmu


Více informací

Přijďte si poslechnout autentický příběh Martina Kotmela, zakladatele firmy Kotmel Instalatéři s.r.o., který se z chaotického šéfa proměnil v systematického lídra díky zavedení procesů a digitalizace. Jak zvládl krizové momenty a našel rovnováhu mezi prací a osobním životem?

Co se dozvíte?

  • Jak jsem na vrcholu podnikatelského stresu objevil důležitost procesů

  • Jak zavedení procesní architektury zachránilo moji firmu před krachem

  • Jak jsem se naučil efektivněji řídit firmu díky automatizaci a digitalizaci

  • Jaký nástroj mi pomohl spravovat cashflow, náklady a řízení zakázek

  • Jak jsem nalezl rovnováhu mezi prací a osobním životem díky novému mindsetu

Co vám dané téma přinese?

„Naučím vás, proč se nebát věcí, kterým nerozumíte, a jak správně implementovat zkušenosti ostatních do vašeho podnikání.“

11:00 - 11:30
Přestávka
Dobijte energii kávou a malým občerstvením

11:30 - 11:50
Pavel Hrstka
Jak budovat značku, aby vás za 5 let znal každý třetí Čech


Více informací

Budovat brand ano, nebo ne? Nabízíme vám praktický a reálný příklad, jak budování brandu ovlivnilo tržby startupové společnosti CityZen - značky unikátního českého oblečení, na kterém není vidět pot. Také zjistíte, jaký vliv má televize a další média.

Co se dozvíte?

  • Co je to brand? - stručné připomenutí

  • Konkurenční výhoda a metoda tří kruhů. Než začnete investovat do brandu, je dobré si udělat revizi

  • Jak se CityZen popral s TV reklamou a na co si dát pozor

  • Jak měřit povědomí o značce

  • Mají zákazníci především nakoupit, nebo si vás mají zamilovat?

Co vám dané téma přinese?

„Ukázkový příklad z praxe, jak lze za 5 let vybudovat povědomí o značce tak, aby vás každý třetí člověk znal.“

11:50 - 12:10
Jan Coufal & Milan Drozen
Vydělávejte 5x tolik díky marketingu


Více informací

Dvacetiminutovka o marketingu, u které si budete říkat: „Proč jsem tohle nevěděl/a dřív?“ Od autorů Alzáka, kteří pomohli odstartovat miliardový růst Alzy. 

Co se dozvíte?

  • Proč je důležité znát svého zákazníka a jak na něho přijít

  • Ne každá informace, kterou chcete zákazníkovi sdělit, má stejnou hodnotu. Co jim tedy říkat?

  • Jaký je rozdíl mezi reklamou a marketingem? Proč je důležité tyto pojmy nezaměňovat

  • Jak změnit svou firmu ve stroj na peníze

Co vám dané téma přinese?

„Říkáte si, co se může nejhoršího stát? Ukážeme si praktické příklady firem, které kvůli špatné kampani zkrachovaly a projdeme si tři marketingové otázky, jejichž zodpovězením změníte svou firmu ve stroj na peníze.“

12:10 - 12:30
Jana Jáčová
Vybírejte zaměstnance, kteří budou pro firmu motorem, ne brzdou


Více informací

Při startu podnikání všichni podnikatelé tuší, že je čeká spousta překážek. Technologie, finance, zákazníci a dokonce i rodinné vztahy…Při budování týmu zjistíte, že s lidmi přichází nové příležitosti, které mohou zásadně ovlivnit úspěch vašeho podnikání.

Co se dozvíte?

  • Poučíte se z mých chyb a ušetříte tak opravdu hodně peněz

  • Známá poučka „Co neměříte, neřídíte“ vám pomůže zefektivnit procesy a dosáhnout lepších výsledků

  • Ukážu vám, že měření výkonu může být přínosné a etické, navzdory názorům některých HR profesionálů

  • Vyvážený pracovní vztah je klíč k dlouhodobému úspěchu, a to i v době nízké nezaměstnanosti

  • S tím správným přístupem může každý člověk přispět k růstu vaší firmy

Co vám dané téma přinese?

„Udělejte ze svých lidí palivo pro váš byznys.“

12:30 - 14:00
Obědová pauza
Dejte si něco dobrého k obědu u našeho prodejního stánku

14:00 - 15:00
Milan Drozen & Jana Jáčová & Kateřina Tygl & Tomáš Schwarz
Panelová diskuze: Velký marketing malých firem


Více informací

Panelová diskuze nabídne praktické rady a inspiraci, jak malé firmy mohou pomocí marketingu růst a dosáhnout svých cílů. Účastníci se dozví, jak sladit kreativitu se strategií a financemi anebo jak inovativně využít marketing v HR.

  • Kreativní tvorba obsahu – Milan Drozen – zakladatel Czech Promotion & bikero.cz

  • Strategické plánování marketingu – Kateřina Tygl marketingová konzultantka

  • Finanční řízení – Tomáš Schwarz – marketingový stratég

  • Efektivní využití marketingu při náboru zaměstnanců – Jana Jáčová– CEO UOL účetnictví

15:00 - 15:30
Přestávka
Dobijte energii kávou a malým občerstvením

15:30 - 15:50
Tomáš Vala
Víc než jen práce: Budování firemní kultury a identity


Více informací

Tomáš Vala nasdílí své zkušenosti s řízením rodinné firmy, v rámci které působí od jejího vzniku před více než 30 lety. A to od úplných začátků k postupnému přerodu s 1000 spolupracovníky. Přesto se stále snaží zachovat ducha „rodinnosti“, což je ale čím dál složitější.

Co se dozvíte?

  • Krátká rekapitulace historie firmy

  • Význam hodnot nejen v rodinné firmě – kdy s nimi začít a na čem stavět

  • Otevřenost a sdílení informací ve firmě

  • Jak se sebevzdělávat, když nemám zkušenosti odjinud

  • Klíčem k úspěchu je vytrvalost a disciplína

Co vám dané téma přinese?

„Mým cílem je přinést dostatek inspirace majitelům nejen rodinných firem.“

15:50 - 16:10
Jana Bastien
Může vaše firma fungovat bez vás? Nebojte se předat otěže


Více informací

V dnešním dynamickém podnikatelském prostředí je klíčové mít ve firmě zastoupení, které dokáže převzít otěže v případě nečekaných událostí. Tato přednáška se zaměří na to, jak vybudovat silný tým klíčových osobností, které zajistí dlouhověkost a úspěch vaší firmy, i když vy jako majitel nebudete přítomní.

Co se dozvíte?

  • Jak identifikovat a rozvíjet klíčové osobnosti ve vaší firmě

  • Jak efektivně delegovat úkoly a odpovědnosti na ostatní zaměstnance

  • Jak dokumentovat znalosti a know-how, aby se předešlo jejich ztrátě

  • Jak vytvořit plán nástupnictví, který zajistí plynulost podnikání

  • Jak posílit firemní kulturu a týmovou spolupráci pro dlouhodobý úspěch

Co vám dané téma přinese?

„Získáte klíčové nástroje a strategie, které zajistí, že vaše firma bude prosperovat i v případě vaší nepřítomnosti.“

16:10 - 16:30
Hana Potměšilová
Výběrovka, která chytne za srdce: Sociální podnikání s lidmi se zdravotním omezením


Více informací

Když se řekne zaměstnavatel lidí se zdravotním postižením, napadlo by vás, že se jedná třeba o firmu nebo sociální podnik, kdy je na pozici hlavního vývojáře člověk po rakovině, vedoucí logistiky s celiakií, mzdová účetní s roztroušenou sklerózou, hlavní ajťák s paranoidní schizofrenií, prakticky nevidomý právník? A že tento subjekt může hrát prim v několika oborech? V našem případě v rozvoji sociálního podnikání a výběrové kávě?

Co se dozvíte?

  • Jak se z Revenium stal největší zaměstnavatel lidí se zdravotním postižením v regionu

  • Jaké jsou úskalí a benefity (nejen legislativní) v zaměstnávání lidí se zdravotním postižením

  • Může člověk, který má „papír na nemoc“ pracovat na plný úvazek?

  • Rozdíl mezi sociálním podnikem a chráněnou dílnou

  • Kolik kávy vlastně můžeme za den vypít, aniž by nám hrozilo, že se z nás stane člověk se zdravotními obtížemi?

Co vám dané téma přinese?

„Snažíme se dělat věci tak, aby zájemci o produkt až později zjistili, že za ním stojí práce lidí se zdravotním postižením. Změna přístupu ke kávě a její různorodosti je samozřejmě něco, co chce čas. A my v Reveniu se snažíme obecně měnit přístupy k některým zažitým principům. Ať už se týkají právě kávy, nebo lidí se zdravotním postižením.“

16:30 - 16:50
Jakub Moravec
Sebemotivace: Jak se z toho nezbláznit a stále se rozvíjet dál


Více informací

Tento workshop je určen pro každého, kdo chce posunout své hranice a dosáhnout větších úspěchů jak v osobním, tak i profesním životě. Na zkušenostech z praxe vám ukážu, proč ryba smrdí od hlavy.

Co se dozvíte?

  • Jak pracovat s miskami vah práce a soukromého života

  • Proč je důležité zaměřit se na tvorbu pro ostatní, nikoliv jen pro sebe

  • Jak překonat obavy z neúspěchu a vydat se cestou kontinuálního růstu

  • Konkrétní tipy pro udržení motivace k dlouhodobým cílům

  • Jak proměnit seberozvoj v klíčový nástroj pro úspěšnou kariéru

Co vám dané téma přinese?

„Ukážu vám, jak může být správně směrovaná motivace katalyzátorem vašeho úspěchu a klidu.“

18:30
Pubquiz
Přidejte se a hrajte o zajímavé ceny!

17:00 - 20:00
Volná zábava
Dejte si pivo nebo víno, opečte si na ohni buřty a poznejte se s ostatními účastníky

Networking

Setkejte se a přirozeně navazujte kontakty v přátelské a uvolněné atmosféře. Poznejte  podnikatele z celé České republiky, podělte se s nimi o svůj příběh nebo si poslechněte ten jejich a získejte novou perspektivu a cenné obchodní kontakty.

Získejte novou perspektivu a cenné obchodní kontakty.

12:30 - 13:45
Business speed networking
Řízený networking s Markem Hodkem & Karolínou Škodovou


Více informací

Poznejte další profesionály, jako jste vy, a navažte cenné kontakty i potenciální spolupráci během řízeného networkingu. V každém kole máte tři minuty na představení sebe a svého podnikání a na to se dozvědět, co dělá člověk naproti vám.

Workshop stage

Workshopová stage vás naučí, jak implementovat konkrétní technologická, marketingová, HR či finanční řešení. Naučíte se orientovat v nejnovějších aplikacích, které vám ušetří čas i peníze a pomohou vaše podnikání posunout vpřed.

Společně sdílejte své zkušenosti a najděte funkční řešení.

10:00 - 11:00
Ivan Kutil
Buďte produktivnější s AI


Více informací

Školení seznámí účastníky se špičkovými nástroji umělé inteligence, které jsou již k dispozici od společnosti Google a dalších společností, a ukáže některé z nejchytřejších způsobů, jak je mohou pracovníci digitálního věku i malé a střední podniky využívat k úspoře času při práci a plnění úkolů.

Co se dozvíte

  • Úvod do generativní umělé inteligence a jejího fungování

  • Jak používat nástroje a techniky využívající umělou inteligenci, které vám ušetří čas při práci

  • Využití Gemini pro učení, tvorbu obsahu, dohledávání informací a další použití

  • Přehled tvorby účinných pokynů / promptů

Co vám dané téma přinese?

„Umělá inteligence není jen budoucnost, je to nástroj, který můžete využít už dnes k dosažení svých cílů."

11:00 - 12:00
Tomáš Křešťák & Radek Vovesný
Kybernetické útoky v digitální době. Proč je kyberbezpečnost důležitá i pro malé firmy? 


Více informací

Svět se změnil. A s rozšířením umělé inteligence se strmě zvedl i počet kybernetických útoků, za kterými už nejsou pouze lidé, ale také naprogramované automaty. Útoky jsou tak čím dál tím sofistikovanější a chytřejší. Dozvíte se nejen reálné příběhy útoků na malé firmy, ale také si ukážeme, jak se kyberútokům dá čelit a co byste měli minimálně vědět, abyste minimalizovali riziko pro vaše podnikání.  

Co se dozvíte

  • Jak a proč jsou útoky stále sofistikovanější. 

  • Jaké nástroje útočníci používají, aby se k vám dostali. 

  • Proč se ochrana týká všech bez ohledu na velikost firmy. 

  • Co lze dělat, abychom rizika dopředu eliminovali.

Co vám dané téma přinese?

Jednoduchou a srozumitelnou formou vám přineseme aktuální přehled o trendech ve světě kyberzločinu a jak se proti nim chránit. "

12:00 - 13:00
Tomáš Knotek
Inovativní finanční strategie pro malé a střední podniky


Více informací

Tento workshop nabízí hluboký vhled do financování malých a středních podniků (SMEs), se zaměřením na tradiční i alternativní možnosti financování. Podnikatelé a majitelé malých firem získají poznatky o tom, jak zvládat finanční výzvy, zkoumat inovativní řešení a vybrat správné financování pro své potřeby. Sezení je navrženo jako interaktivní a vybaví účastníky praktickými nástroji pro zlepšení jejich obchodních operací.

Co se dozvíte

  • Unikátní finanční potřeby a výzvy, kterým čelí SMEs

  • Výhody a nevýhody tradičních možností financování a nové metody financování

  • Jak může digitální faktoring poskytnout rychlý přístup k růstu vaší společnosti

  • Crowdfunding a další moderní, inovativní možnosti financování pro SMEs

  • Praktické rady pro výběr nejlepšího finančního řešení pro váš podnik

Co vám dané téma přinese?

„V tomto workshopu vám předám praktické poznatky a strategie k zajištění správného financování pro váš podnik."

13:00 - 14:00
Tomáš Schwarz
Jak postavit marketingový tým, aby vás to nestálo miliony


Více informací

Řízení marketingových týmů a financí je málokdy intuitivní. Většina podnikatelů se spálí 
a stojí je to statisíce a miliony. Principy a procesy, které ve finančním řízení marketingu můžete aplikovat už zítra! 

Co se dozvíte

  • Jak postavit marketingový tým [interní/externí]

  • Jak nastavit vyhodnocování marketingu [krátkodobé/dlouhodobé]

  • Jak řídit marketing v kontextu cashflow 

  • Jaké KPI hlídat 

  • Jaké procesy nastavit 

Co vám dané téma přinese?

„Dnešní přednáška vám ukáže, jak efektivně řídit marketingové týmy a finance, abyste se vyhnuli nákladným chybám a mohli okamžitě aplikovat principy a procesy, které podpoří růst vaší firmy."

14:00 - 15:00
Iva Schulzová
Jak do týmu vybrat lidi, kteří firmu posunou k úspěchu


Více informací

Jste určitě skvělí v tom, co děláte. A být ještě lepší vám pomohou ti správní lidé ve vašem týmu. V krátké přednášce se vám Iva Schulzová pokusí předat to nejzásadnější, co je třeba vědět, abyste ty nejlepší dokázali rozpoznat.

Co se dozvíte

  • Budete znát 5 typů lidí, které běžně najdete v každém týmu

  • Zjistíte, jaký je zásadní faktor, podle kterého už na pohovoru poznáte, jestli vám člověk s vaším podnikáním opravdu pomůže, nebo se spíš jen poveze

  • Pochopíte, že mít ve firmě „brzdiče“ si malá ani středně velká firma prostě nemůže dovolit

  • Odpovíte si na otázku: „Proč je pro šéfa malé firmy tak důležité vědět, koho má v týmu?“

  • A zjistíte, že schopnost rozpoznat skvělé uchazeče při náboru se vám bude hodit i k vedení současného týmu

Co vám dané téma přinese?

„Nesprávný výběr zaměstnance velkou firmu zas tak nebolí, malou i středně velkou firmu ale může i položit. Buďte si jistí, koho máte na palubě.“

15:00 - 16:00
Vojtěch Zogata & Nikola Pospíšilová
Za hranice vlastního webu: Prodej na Amazonu a dalších tržištích


Více informací

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak by váš produkt obstál na největším světovém marketplace? Co funguje na vašem vlastním e-shopu, nemusí platit na Amazonu a dalších tržištích. Workshop nabídne praktické rady a postupy, jak přenést úspěch z vlastního e-shopu na globální platformu.

Co se dozvíte

  • Potřebujete marketplace pro růst vašeho byznysu? Je to opravdu pro každého?

  • 5 rozdílů mezi vlastním e-shopem a prodejem na marketplace

  • Jak začít prodávat na Amazonu – první kroky

  • Výzvy a nejčastější chyby

  • Úspěšné i neúspěšné příklady z praxe

Co vám dané téma přinese?

„Webinář vám poskytne cenný náhled do světa marketplace a pomůže vám s rozhodnutím, zda je to správný směr pro váš business."

16:00 - 17:00
Karin Fuentesová
Finanční gramotnost pro firmy: Od startupu k enterprise


Více informací

Workshop vám poskytne přehled o tom, jaké finanční ukazatele sledovat, abyste měli svou firmu pod kontrolou, aniž byste museli investovat do drahých BI nástrojů. Naučíte se, jak vytvořit jednoduché reporty cashflow a P&L, plánovat i s omezeným rozpočtem a být data-driven jen do takové míry, jakou si vaše firma může dovolit. Zjistíte také, jak rozdělit budget mezi týmy a podpořit jejich samostatnost, aniž byste přišli o kontrolu nad firemními financemi.

Co se dozvíte

  • Jaké klíčové finanční ukazatele sledovat pro udržení zdraví vaší firmy

  • Jak vytvořit jednoduchý report cashflow a P&L bez nutnosti drahých BI nástrojů

  • Jak efektivně plánovat s omezeným rozpočtem a být data-driven i na základní úrovni

  • Jak rozdělit budget mezi týmy a sledovat, aby nebyl překročen

  • Jak podpořit samostatnost týmů a zachovat kontrolu nad výdaji

Co vám dané téma přinese?

„Ukážu vám, jak mít kontrolu nad financemi vaší firmy a udržet základní věci pod kontrolou, aniž byste museli investovat do drahých technologií."

17:00 - 18:00
Gabriela Kroláková
Jak na eshop: zkušenosti firem a nápady z praxe


Více informací

Založení a provoz e-shopu mohou být klíčovým krokem k růstu vašeho podnikání. Dozvíte se, jak efektivně rozjet a optimalizovat svůj e-shop a vyvarovat se nejčastějších chyb. Přijďte načerpat inspiraci a získejte praktické tipy, které vám pomohou posunout vaše podnikání na vyšší úroveň.

Co se dozvíte

  • Postavení e-shopů na e-commerce trhu

  • Jak si vybrat správnou platformu pro váš e-shop

  • Jak nastavit váš e-shop tak, aby lákal zákazníky.

  • Nejčastější chyby při tvorbě e-shopu a jak se jim vyhnout – praktické ukázky

  • Tipy na aplikace, které vám usnadní práci a ušetří peníze.

Co vám dané téma přinese?

„Odnesete si praktické tipy a konkrétní nápady, jak vybudovat úspěšný e-shop a co nejlépe využít dostupné nástroje pro růst vašeho podnikání“

Expertní konzultace

Dvakrát denně můžete využít expertní konzultaci. Máte problém, který vás právě teď trápí? I krátký čas s expertem vám přinese jasné řešení. Experti z oblastí HR, finančního řízení, marketingu, expanze a leadershipu budou připraveni vám pomoci.

Registrace budou spuštěny v nejbližších dnech. Chytněte si svou dvacetiminutovku s expertem, který vám pomůže s řešením vašeho problému.

10:30 - 12:30

Daniel Macek
#právo


Více informací

Oblast expertízy

  • Zakládání společností, změny ve společnostech

  • Příprava nebo revize smluv

  • Právo pro marketingové a mediální agentury

  • Vymáhání pohledávek

  • Registrace ochranných známek

Michal Pěnička
#firemní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Optimalizace logistických a zásobovacích řetězců

  • Procesní řízení a integrace

  • Rozvoj obchodních modelů a expanze

  • Krizový management a adaptace na změny

  • Vyjednávání a spolupráce s partnery

  • Spolupráce a hledání společného úspěchu v obchodě

  • Propojování a sdílení obchodu a zkušeností

  • Finanční řízení, KPI a controlling

  • Motivace a vedení obchodních týmů

Kateřina Tygl
#marketing


Více informací

Oblast expertízy

  • Marketingová strategie 

  • Procesní plánování a nástroje

  • Jak zadávat reklamu 

  • Obsahový marketing

  • Analýza a finance

Tomáš Rodný
#HR


Více informací

Oblast expertízy

  • Psychodiagnostika ve výběru a rozvoji zaměstnanců

  • Metody náboru a výběru zaměstnanců

  • Práce s kompetencemi a kompetenčními modely

  • Talent management

  • Firemní kultura

  • HR strategie

Andrea Honzová
#digitalizace


Více informací

Oblast expertízy

  • Automatizace,

  • E-mail marketing

  • Online prodeje a funnely

  • Technická řešení a nastavení

  • Audit a strategie

Kamila Brandejsová
#obchodní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Firemní struktura

  • Klíčové procesy – vedení obchodního případu od A do Z

  • Komunikace ve firmě

  • Odpor ke změnám

  • Nedostatečné monitorování a vyhodnocování

Radek Jonáš
#finance


Více informací

Oblast expertízy

  • Zvyšování hodnoty a výkonu firem

  • Vytváření systémů pro finanční řízení firmy

  • Hledání možností pro budoucí rozvoj firmy prostřednictvím ekonomických a finančních analýz

  • Využívání podnikových dat a systémů business intelligence pro řízení

  • Tvorba strategie v oblasti rozvoje firmy

14:00 - 16:00

Iva Čípová
#právo


Více informací

Oblast expertízy

  • Zakládání společností, změny ve společnostech

  • Příprava nebo revize smluv

  • Příprava obchodních podmínek a GDPR pro e-shopy

  • Vymáhání pohledávek

  • Registrace ochranných známek

  • Právo nemovitostí

Regina Kubcová
#firemní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Procesní řízení

  • Řízení projektů

  • Řízení změny

  • Organizace firmy

  • Time management

  • Týmová spolupráce a komunikace

  • Motivace

  • Firemní kultura

Adam Ondráček
#marketing


Více informací

Oblast expertízy

  • Strategické plánování

  • Vztahy s veřejností

  • Design značky

  • Inzerce

  • Poradenství pro značku

Petra Polusová
#HR


Více informací

Oblast expertízy

  • Nastavení HR procesů zejména pro růstovou strategii

  • Identifikace klíčových pozic a lidí, potažmo kritických pozic a lidí ve firmě

  • Identifikace a tvorba firemní kultury provázané s firemní strategií

  • Zajištění pracovněprávní oblasti – jak mít vše správně

  • Hledání efektivity v lidech i procesech včetně realizace kroků, které ke kýžené efektivitě povedou

Adam Bárta
#digitalizace


Více informací

Oblast expertízy

  • Efektivní řízení firmy pomocí digitálních nástrojů – jak využít technologie k lepšímu řízení podnikání

  • Snižování zátěže rutinních a opakujících se úkolů – jak se zbavit administrativy, která zabírá čas

  • Optimalizace firemních procesů – jak zjednodušit a zefektivnit pracovní postupy ve firmě

  • Výběr a implementace digitálních nástrojů – poradenství při výběru a nasazení vhodných aplikací pro malé firmy

  • Vývoj aplikací na míru pomocí Low-code/No-code – tvorba řešení, která přesně odpovídají potřebám vaší firmy

Marek Čačka
#obchodní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Cenotvorba produktu

  • Systém odměňování prodejců a jejich motivace

  • Nastavení obchodního procesu

  • Psychologie vyjednávání a práce s námitkami

  • Prodejní dovednosti

Helena Vojáčková
#finance


Více informací

Oblast expertízy

  • Pokročilé účetnictví – deriváty, rezervy

  • Základy daní

  • Základní i pokročilé nastavení financí, včetně procesů

  • Audit – závěrky, dotace

  • ESG – reporting – kdo, co, pomoc

  • Konsolidace – příprava, kdo,...

  • Otázky k transfer pricingu

  • IFRS a US GAAP

Firmy, které vám poradili s podnikáním


Mastercard

Mastercard nabídne možnost vyzkoušet nejnovější nástroje pro malé firmy.

My Cyber Risk vám pomůže přesně identifikovat, prioritizovat a reagovat na kybernetické hrozby zaměřené na firemní webové stránky nebo aplikace.

Kde začít podnikat vám pomůže najít ideální místo pro podnikání nebo podnikatelský nápad.

Budete se moci také seznámit s programem Česko platí kartou, který zjednodušuje cestu k přijímání platebních karet.


Opero

Zveme vás do chill zóny Opero, kde si můžete odpočinout, v klidu si vyřídit maily nebo se potkávat a propojovat s novými kontakty.

Byznys hub a coworking Opero sídlí v Praze v architektonicky unikátním Štencově domě, kde vytváříme dokonalou atmosféru pro vaši práci a rozvoj. A právě atmosféru Opera jsme se rozhodli přenést na jeden den do Uhelného mlýna.

Připravili jsme pro vás pohodlné zázemí pro práci i relaxaci, o hudbu se postará náš DJ, budete mít možnost se propojit s dalšími podnikateli, a navíc si můžete zasoutěžit o skvělé Opero ceny.


ČSOB

ČSOB jde naproti malým firmám a podnikatelům, kteří s kvalitními službami dokážou velké věci. Naši odborníci vám budou k dispozici s nabídkou bankovních produktů vhodných přímo pro vás.

Přijďte si vyzkoušet pohodlnou správu firemních financí a online obsluhu finančních potřeb prostřednictvím Virtuální pobočky v mobilní aplikaci CEB Mobile.

Poznejte Green0meter, který pomůže spočítat uhlíkovou stopu vašeho podnikání. Ukážeme vám, jak se počítá pro produkty a jak pro firmu. Výpočet si budete moci sami vyzkoušet.

Seznamte se s moderními platformami akceptování platebních karet.


Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR sdružuje české podnikatele, živnostníky, spolky a cechy.

Jejím cílem je spojovat, informovat a poskytovat pravidelný servis o aktuálním děním v podnikatelské, politické a legislativní sféře.

Spravujeme nejrozsáhlejší statistiky, databáze, analýzy a průzkumy mapující segment malého a středního podnikání.

Naším cílem je prosazování zájmů podnikatelů na ekonomických resortech a dalších významných institucích


Pro Podnikavé

Online platforma pro všechny podnikavé vznikla s cílem podpořit mikro podnikatelky a podnikatele v Česku

Přináší vám možnost otestovat své podnikání v různých oblastech od marketingu po zaměstnávání lidí. Pro podporu růstu a rozvoje pak poskytuje tipy a návody, jak podnikání zefektivnit, a množství užitečných nástrojů, díky kterým můžete ušetřit čas a peníze. 

Platforma i její obsah vzniká na základě poctivých výzkumů, se snahou o systémové změny ve prospěch českých mikro podniků.


Hospodářská komora

Hospodářská komora ČR je klíčovým partnerem pro malé a střední podnikatele.

Poskytuje podporu, poradenství a zastupuje jejich zájmy na národní i mezinárodní úrovni. Komora rovněž nabízí vzdělávací a networkingové příležitosti, které podnikatelům umožňují rozvíjet své dovednosti a navazovat důležité kontakty.

Navíc se aktivně podílí na vytváření legislativy podporující podnikatelské prostředí. Přijďte se seznámit s jejich službami a zjistěte, jak vám mohou pomoci růst.


CzechTrade

I MENŠÍ FIRMY MOHOU EXPORTOVAT.

CzechTrade pomáhá českým firmám uspět na zahraničních trzích. Poskytujeme podporu od analýz trhu po konkrétní obchodní příležitosti.

Pomáháme rozvíjet exportní strategie, navazovat kontakty s partnery, organizovat oborové mise a účastnit se mezinárodních veletrhů.

Usnadňujeme expanzi, snižujeme rizika a zajišťujeme českým firmám úspěch a růst na globálních trzích.


AppSatori

Jsme AppSatori, Google Cloud Premier Partner. Ulehčíme vám práci s technologiemi Google, abyste měli prostor posouvat své vlastní produkty a služby.

Google Workspace má potenciál uvolnit vám ruce od nastavování složitých komunikačních procesů, s Google Cloud ušetříte za správu a nákup výpočetního serveru a díky chytrému využití AI rychleji vyřídíte e-maily, postavíte prezentaci nebo získáte potřebná data.

Jako oficiální Google Cloud Premier Partner vám pomůžeme zařídit, nasadit a používat technologie Google tak, že bude všechno hladce plynout.


KB SmartPay

Od roku 2016 působíme společně s Komerční bankou pod značkou KB SmartPay na českém trhu.​

Zajišťujeme kompletní služby a podporu v oblasti akceptace platebních karet​ prostřednictvím platebních terminálů i platební brány pro online platby.​

Úspěšně také provozujeme platební řešení Payphone (akceptace platebních karet prostřednictvím mobilního telefonu).

Pokud hledáte řešení plateb pro váš obchod/e-shop, rádi vám pomůžeme.


Dotykačka

Dotykačka je moderní pokladní systém, který vám poskytne kompletní přehled nad chodem podniku – od skladů až po personál.

Automatizuje klíčové procesy, šetří váš čas a pomáhá zvyšovat efektivitu i zisky. Díky podrobným přehledům získáte cenné informace, které vám pomohou optimalizovat nabídku a růst.

Ať už podnikáte v gastronomii, ubytování, obchodu nebo službách, Dotykačka vám bude skvělým pomocníkem. Kromě pokladního systému navíc poskytuje také platební služby, které usnadní bezproblémové a bezpečné transakce pro vás i vaše zákazníky.


wflow

V roce 2018 založili Robert Soudný a David Groh wflow – nástroj, který přináší revoluci do digitálního účetnictví.

Od svého založení si wflow díky uživatelsky orientovanému vývoji získává přízeň účetních i podnikatelů. Investice od společností Scio a Seed Starter České spořitelny podpořily jeho růst, což vedlo k umístění mezi 50 nejrychleji rostoucími startupy v regionu CEE a získání 5000 zákazníků. Ve spolupráci s Českou spořitelnou nyní wflow připravuje nový kartový produkt, který umožní firmám digitalizovat další typ firemních nákladů – zaměstnanecké výdaje.

Na letošním festivalu vám představíme, jak konkrétně aplikace wflow funguje - od nahrání dokladu, vytěžení dat pomocí AI, schválení dokladu až po jeho poslání do účetního nebo ERP systému. 


SmartEmailing

SmartEmailing je oblíbená česká platforma e-mail marketingu s novodobým nástrojem automatizace. Svému oboru se věnujeme už přes 10 let a získané know-how předáváme dál. Pořádáme pravidelné workshopy a interaktivní debaty.

Na čem si ve SmartEmailingu zakládáme:

  • Jasná doručitelnost – dbáme na to, aby každý e-mail došel do správné e-mailové schránky a včas. Antispamová kontrola je u nás samozřejmostí.

  • Tým zkušených specialistů, připravených přizpůsobit se individuálním potřebám.

  • Propojení s dalšími aplikacemi integrující SmartEmailing.

  • Vzdělávání zábavnou a přínosnou formou.


Shoptet

Shoptet se na českém, slovenském a maďarském trhu specializuje na poskytování e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání.

Poslání Shoptetu je jasné: plnit lidem jejich sny o podnikání.

Objevte i vy nekonečné možnosti pro váš e-shop a vyzkoušejte Shoptet na 30 dní zdarma.

Náš onboardingový tým vám pomůže e-shop nejen zprovoznit, ale i vybrat správné doplňky a propojíme vás i s vhodnými Partnery.


tabidoo

Tabidoo je inovativní platforma pro veškerá vaše firemní data, která umožňuje firmám rychle vytvářet a nasazovat interní aplikace bez nutnosti programování.

Je to místo, kam můžete přenést všechny firemní informace o objednávkách, klientech či chodu podniku a mít ve firmě pořádek. Nahradí veškeré nepřehledné tabulky v Excelu, drahé externí aplikace a přesune všechna interní data pod jednu střechu. 

Nepřizpůsobujte se firemnímu systému, přizpůsobte si firemní systém.


EXPANDO

V EXPANDO pomáháme českým eshopům s expanzí do celého světa. Spolupracujeme s předními hráči ecommerce typu Amazon, Kaufland, Cdiscount, eMag, eBay nebo Shoptet či Mall v ČR. Díky tomu dokážeme rychle otevřít nové trhy v Německu, Rumunsku ale třeba i USA.

K tomu vyvíjíme vlastní software, který automaticky produkty překládá, listuje i prodává. Díky tomu dokážeme zvýšit eshopům obraty již za několik týdnů.


DÁVÁME

DÁVÁME patří mezi přední světové distributory CRM řešení Pipedrive.

Pomůže s nastavením a pořízením do firmy, napojením na váš současný software a zaškolením jednotlivých uživatelů.

Zároveň vám dokáže nastavit vaše obchodní procesy na úroveň nejvýkonnějších prodejních firem

Víte, že DoToho! můžete jít po celý rok?

Jsme celoroční program byznys hubu Opero a denně sdílíme praktické zkušenosti a vylepšujeme podnikání stovek firem po celé ČR.

Pojďte DoToho! i vya získejte 3 měsíce podpory na míru úplně zdarma!