Program
Podívejte se na program FESTu DoToho! 2024. Účastníci si mohli naplánovat svůj čas efektivně a vybrat si ty aktivity, které pomohli právě jejich podnikání.
Pokryjeme všechna témata, která vás zajímají. Vystoupí podnikatelé s bohatými zkušenostmi z marketingu, HR, obchodu nebo řízení firem. Žádná teorie, jen sdílení praktických řešení a příkladů dobré praxe. Ukážeme vám, jak to zvládli jiní, abyste to zvládli i vy.
Hlavní stage
Hlavní stage se zaměří na příběhy těch, kteří překonali problémy, zvládli krize, využili příležitosti a dovedli své firmy k úspěchu a stabilitě. Nečekejte žádnou teorii. Řečníci budou sdílet své osobní příběhy, jak v dané chvíli přemýšleli, čeho se báli a co nakonec získali. To vše na základě praktických zkušeností z vedení podniků.
Inspirujte se od podnikatelů, jako jste vy, kteří chápou, co děláte a proč to děláte!
Simona je jednou z nejvýznamnějších a nejúspěšnějších českých podnikatelek. V roce 2010 na zelené louce založila a k úspěšnému exitu na začátku roku 2024 dovedla technologicko-logistickou společnost Zásilkovna, respektive její mateřskou společnost Packeta. Své a manželovy podnikatelské aktivity v roce 2017 zastřešila vytvořením rodinného holdingu JSK Investments, jehož prostřednictvím spravuje a zhodnocuje majetek, aby ho mohla uspořádaný a efektivně zhodnocovaný v budoucnu předat svým třem dětem.
Na začátku Albi táhla parta spolužáku jako malou garážovou firmu. Dnes ji tvoří 660 zaměstnanců a 1,8 mld. obratu. Co se podařilo z původních hodnot a atmosféry zachránit a jak na to?
Co se dozvíte?
Lidé jako klíč
Růst a udržitelnost
Hodnoty a příběh
Na vrcholu fouká a jste tam sami
Co vám dané téma přinese?
„Budu s vámi sdílet své osobni podnikatelské zkušenosti a praktické rady. Zbytek je na vás.”
Přijďte si poslechnout autentický příběh Martina Kotmela, zakladatele firmy Kotmel Instalatéři s.r.o., který se z chaotického šéfa proměnil v systematického lídra díky zavedení procesů a digitalizace. Jak zvládl krizové momenty a našel rovnováhu mezi prací a osobním životem?
Co se dozvíte?
Jak jsem na vrcholu podnikatelského stresu objevil důležitost procesů
Jak zavedení procesní architektury zachránilo moji firmu před krachem
Jak jsem se naučil efektivněji řídit firmu díky automatizaci a digitalizaci
Jaký nástroj mi pomohl spravovat cashflow, náklady a řízení zakázek
Jak jsem nalezl rovnováhu mezi prací a osobním životem díky novému mindsetu
Co vám dané téma přinese?
„Naučím vás, proč se nebát věcí, kterým nerozumíte, a jak správně implementovat zkušenosti ostatních do vašeho podnikání.“
Budovat brand ano, nebo ne? Nabízíme vám praktický a reálný příklad, jak budování brandu ovlivnilo tržby startupové společnosti CityZen - značky unikátního českého oblečení, na kterém není vidět pot. Také zjistíte, jaký vliv má televize a další média.
Co se dozvíte?
Co je to brand? - stručné připomenutí
Konkurenční výhoda a metoda tří kruhů. Než začnete investovat do brandu, je dobré si udělat revizi
Jak se CityZen popral s TV reklamou a na co si dát pozor
Jak měřit povědomí o značce
Mají zákazníci především nakoupit, nebo si vás mají zamilovat?
Co vám dané téma přinese?
„Ukázkový příklad z praxe, jak lze za 5 let vybudovat povědomí o značce tak, aby vás každý třetí člověk znal.“
Dvacetiminutovka o marketingu, u které si budete říkat: „Proč jsem tohle nevěděl/a dřív?“ Od autorů Alzáka, kteří pomohli odstartovat miliardový růst Alzy.
Co se dozvíte?
Proč je důležité znát svého zákazníka a jak na něho přijít
Ne každá informace, kterou chcete zákazníkovi sdělit, má stejnou hodnotu. Co jim tedy říkat?
Jaký je rozdíl mezi reklamou a marketingem? Proč je důležité tyto pojmy nezaměňovat
Jak změnit svou firmu ve stroj na peníze
Co vám dané téma přinese?
„Říkáte si, co se může nejhoršího stát? Ukážeme si praktické příklady firem, které kvůli špatné kampani zkrachovaly a projdeme si tři marketingové otázky, jejichž zodpovězením změníte svou firmu ve stroj na peníze.“
Při startu podnikání všichni podnikatelé tuší, že je čeká spousta překážek. Technologie, finance, zákazníci a dokonce i rodinné vztahy…Při budování týmu zjistíte, že s lidmi přichází nové příležitosti, které mohou zásadně ovlivnit úspěch vašeho podnikání.
Co se dozvíte?
Poučíte se z mých chyb a ušetříte tak opravdu hodně peněz
Známá poučka „Co neměříte, neřídíte“ vám pomůže zefektivnit procesy a dosáhnout lepších výsledků
Ukážu vám, že měření výkonu může být přínosné a etické, navzdory názorům některých HR profesionálů
Vyvážený pracovní vztah je klíč k dlouhodobému úspěchu, a to i v době nízké nezaměstnanosti
S tím správným přístupem může každý člověk přispět k růstu vaší firmy
Co vám dané téma přinese?
„Udělejte ze svých lidí palivo pro váš byznys.“
Panelová diskuze nabídne praktické rady a inspiraci, jak malé firmy mohou pomocí marketingu růst a dosáhnout svých cílů. Účastníci se dozví, jak sladit kreativitu se strategií a financemi anebo jak inovativně využít marketing v HR.
Kreativní tvorba obsahu – Milan Drozen – zakladatel Czech Promotion & bikero.cz
Strategické plánování marketingu – Kateřina Tygl – marketingová konzultantka
Finanční řízení – Tomáš Schwarz – marketingový stratég
Efektivní využití marketingu při náboru zaměstnanců – Jana Jáčová– CEO UOL účetnictví
Tomáš Vala nasdílí své zkušenosti s řízením rodinné firmy, v rámci které působí od jejího vzniku před více než 30 lety. A to od úplných začátků k postupnému přerodu s 1000 spolupracovníky. Přesto se stále snaží zachovat ducha „rodinnosti“, což je ale čím dál složitější.
Co se dozvíte?
Krátká rekapitulace historie firmy
Význam hodnot nejen v rodinné firmě – kdy s nimi začít a na čem stavět
Otevřenost a sdílení informací ve firmě
Jak se sebevzdělávat, když nemám zkušenosti odjinud
Klíčem k úspěchu je vytrvalost a disciplína
Co vám dané téma přinese?
„Mým cílem je přinést dostatek inspirace majitelům nejen rodinných firem.“
V dnešním dynamickém podnikatelském prostředí je klíčové mít ve firmě zastoupení, které dokáže převzít otěže v případě nečekaných událostí. Tato přednáška se zaměří na to, jak vybudovat silný tým klíčových osobností, které zajistí dlouhověkost a úspěch vaší firmy, i když vy jako majitel nebudete přítomní.
Co se dozvíte?
Jak identifikovat a rozvíjet klíčové osobnosti ve vaší firmě
Jak efektivně delegovat úkoly a odpovědnosti na ostatní zaměstnance
Jak dokumentovat znalosti a know-how, aby se předešlo jejich ztrátě
Jak vytvořit plán nástupnictví, který zajistí plynulost podnikání
Jak posílit firemní kulturu a týmovou spolupráci pro dlouhodobý úspěch
Co vám dané téma přinese?
„Získáte klíčové nástroje a strategie, které zajistí, že vaše firma bude prosperovat i v případě vaší nepřítomnosti.“
Když se řekne zaměstnavatel lidí se zdravotním postižením, napadlo by vás, že se jedná třeba o firmu nebo sociální podnik, kdy je na pozici hlavního vývojáře člověk po rakovině, vedoucí logistiky s celiakií, mzdová účetní s roztroušenou sklerózou, hlavní ajťák s paranoidní schizofrenií, prakticky nevidomý právník? A že tento subjekt může hrát prim v několika oborech? V našem případě v rozvoji sociálního podnikání a výběrové kávě?
Co se dozvíte?
Jak se z Revenium stal největší zaměstnavatel lidí se zdravotním postižením v regionu
Jaké jsou úskalí a benefity (nejen legislativní) v zaměstnávání lidí se zdravotním postižením
Může člověk, který má „papír na nemoc“ pracovat na plný úvazek?
Rozdíl mezi sociálním podnikem a chráněnou dílnou
Kolik kávy vlastně můžeme za den vypít, aniž by nám hrozilo, že se z nás stane člověk se zdravotními obtížemi?
Co vám dané téma přinese?
„Snažíme se dělat věci tak, aby zájemci o produkt až později zjistili, že za ním stojí práce lidí se zdravotním postižením. Změna přístupu ke kávě a její různorodosti je samozřejmě něco, co chce čas. A my v Reveniu se snažíme obecně měnit přístupy k některým zažitým principům. Ať už se týkají právě kávy, nebo lidí se zdravotním postižením.“
Tento workshop je určen pro každého, kdo chce posunout své hranice a dosáhnout větších úspěchů jak v osobním, tak i profesním životě. Na zkušenostech z praxe vám ukážu, proč ryba smrdí od hlavy.
Co se dozvíte?
Jak pracovat s miskami vah práce a soukromého života
Proč je důležité zaměřit se na tvorbu pro ostatní, nikoliv jen pro sebe
Jak překonat obavy z neúspěchu a vydat se cestou kontinuálního růstu
Konkrétní tipy pro udržení motivace k dlouhodobým cílům
Jak proměnit seberozvoj v klíčový nástroj pro úspěšnou kariéru
Co vám dané téma přinese?
„Ukážu vám, jak může být správně směrovaná motivace katalyzátorem vašeho úspěchu a klidu.“
Networking
Setkejte se a přirozeně navazujte kontakty v přátelské a uvolněné atmosféře. Poznejte podnikatele z celé České republiky, podělte se s nimi o svůj příběh nebo si poslechněte ten jejich a získejte novou perspektivu a cenné obchodní kontakty.
Získejte novou perspektivu a cenné obchodní kontakty.
Poznejte další profesionály, jako jste vy, a navažte cenné kontakty i potenciální spolupráci během řízeného networkingu. V každém kole máte tři minuty na představení sebe a svého podnikání a na to se dozvědět, co dělá člověk naproti vám.
Workshop stage
Workshopová stage vás naučí, jak implementovat konkrétní technologická, marketingová, HR či finanční řešení. Naučíte se orientovat v nejnovějších aplikacích, které vám ušetří čas i peníze a pomohou vaše podnikání posunout vpřed.
Společně sdílejte své zkušenosti a najděte funkční řešení.
Školení seznámí účastníky se špičkovými nástroji umělé inteligence, které jsou již k dispozici od společnosti Google a dalších společností, a ukáže některé z nejchytřejších způsobů, jak je mohou pracovníci digitálního věku i malé a střední podniky využívat k úspoře času při práci a plnění úkolů.
Co se dozvíte
Úvod do generativní umělé inteligence a jejího fungování
Jak používat nástroje a techniky využívající umělou inteligenci, které vám ušetří čas při práci
Využití Gemini pro učení, tvorbu obsahu, dohledávání informací a další použití
Přehled tvorby účinných pokynů / promptů
Co vám dané téma přinese?
„Umělá inteligence není jen budoucnost, je to nástroj, který můžete využít už dnes k dosažení svých cílů."
Svět se změnil. A s rozšířením umělé inteligence se strmě zvedl i počet kybernetických útoků, za kterými už nejsou pouze lidé, ale také naprogramované automaty. Útoky jsou tak čím dál tím sofistikovanější a chytřejší. Dozvíte se nejen reálné příběhy útoků na malé firmy, ale také si ukážeme, jak se kyberútokům dá čelit a co byste měli minimálně vědět, abyste minimalizovali riziko pro vaše podnikání.
Co se dozvíte
Jak a proč jsou útoky stále sofistikovanější.
Jaké nástroje útočníci používají, aby se k vám dostali.
Proč se ochrana týká všech bez ohledu na velikost firmy.
Co lze dělat, abychom rizika dopředu eliminovali.
Co vám dané téma přinese?
„Jednoduchou a srozumitelnou formou vám přineseme aktuální přehled o trendech ve světě kyberzločinu a jak se proti nim chránit. "
Tento workshop nabízí hluboký vhled do financování malých a středních podniků (SMEs), se zaměřením na tradiční i alternativní možnosti financování. Podnikatelé a majitelé malých firem získají poznatky o tom, jak zvládat finanční výzvy, zkoumat inovativní řešení a vybrat správné financování pro své potřeby. Sezení je navrženo jako interaktivní a vybaví účastníky praktickými nástroji pro zlepšení jejich obchodních operací.
Co se dozvíte
Unikátní finanční potřeby a výzvy, kterým čelí SMEs
Výhody a nevýhody tradičních možností financování a nové metody financování
Jak může digitální faktoring poskytnout rychlý přístup k růstu vaší společnosti
Crowdfunding a další moderní, inovativní možnosti financování pro SMEs
Praktické rady pro výběr nejlepšího finančního řešení pro váš podnik
Co vám dané téma přinese?
„V tomto workshopu vám předám praktické poznatky a strategie k zajištění správného financování pro váš podnik."
Řízení marketingových týmů a financí je málokdy intuitivní. Většina podnikatelů se spálí
a stojí je to statisíce a miliony. Principy a procesy, které ve finančním řízení marketingu můžete aplikovat už zítra!
Co se dozvíte
Jak postavit marketingový tým [interní/externí]
Jak nastavit vyhodnocování marketingu [krátkodobé/dlouhodobé]
Jak řídit marketing v kontextu cashflow
Jaké KPI hlídat
Jaké procesy nastavit
Co vám dané téma přinese?
„Dnešní přednáška vám ukáže, jak efektivně řídit marketingové týmy a finance, abyste se vyhnuli nákladným chybám a mohli okamžitě aplikovat principy a procesy, které podpoří růst vaší firmy."
Jste určitě skvělí v tom, co děláte. A být ještě lepší vám pomohou ti správní lidé ve vašem týmu. V krátké přednášce se vám Iva Schulzová pokusí předat to nejzásadnější, co je třeba vědět, abyste ty nejlepší dokázali rozpoznat.
Co se dozvíte
Budete znát 5 typů lidí, které běžně najdete v každém týmu
Zjistíte, jaký je zásadní faktor, podle kterého už na pohovoru poznáte, jestli vám člověk s vaším podnikáním opravdu pomůže, nebo se spíš jen poveze
Pochopíte, že mít ve firmě „brzdiče“ si malá ani středně velká firma prostě nemůže dovolit
Odpovíte si na otázku: „Proč je pro šéfa malé firmy tak důležité vědět, koho má v týmu?“
A zjistíte, že schopnost rozpoznat skvělé uchazeče při náboru se vám bude hodit i k vedení současného týmu
Co vám dané téma přinese?
„Nesprávný výběr zaměstnance velkou firmu zas tak nebolí, malou i středně velkou firmu ale může i položit. Buďte si jistí, koho máte na palubě.“
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak by váš produkt obstál na největším světovém marketplace? Co funguje na vašem vlastním e-shopu, nemusí platit na Amazonu a dalších tržištích. Workshop nabídne praktické rady a postupy, jak přenést úspěch z vlastního e-shopu na globální platformu.
Co se dozvíte
Potřebujete marketplace pro růst vašeho byznysu? Je to opravdu pro každého?
5 rozdílů mezi vlastním e-shopem a prodejem na marketplace
Jak začít prodávat na Amazonu – první kroky
Výzvy a nejčastější chyby
Úspěšné i neúspěšné příklady z praxe
Co vám dané téma přinese?
„Webinář vám poskytne cenný náhled do světa marketplace a pomůže vám s rozhodnutím, zda je to správný směr pro váš business."
Workshop vám poskytne přehled o tom, jaké finanční ukazatele sledovat, abyste měli svou firmu pod kontrolou, aniž byste museli investovat do drahých BI nástrojů. Naučíte se, jak vytvořit jednoduché reporty cashflow a P&L, plánovat i s omezeným rozpočtem a být data-driven jen do takové míry, jakou si vaše firma může dovolit. Zjistíte také, jak rozdělit budget mezi týmy a podpořit jejich samostatnost, aniž byste přišli o kontrolu nad firemními financemi.
Co se dozvíte
Jaké klíčové finanční ukazatele sledovat pro udržení zdraví vaší firmy
Jak vytvořit jednoduchý report cashflow a P&L bez nutnosti drahých BI nástrojů
Jak efektivně plánovat s omezeným rozpočtem a být data-driven i na základní úrovni
Jak rozdělit budget mezi týmy a sledovat, aby nebyl překročen
Jak podpořit samostatnost týmů a zachovat kontrolu nad výdaji
Co vám dané téma přinese?
„Ukážu vám, jak mít kontrolu nad financemi vaší firmy a udržet základní věci pod kontrolou, aniž byste museli investovat do drahých technologií."
Založení a provoz e-shopu mohou být klíčovým krokem k růstu vašeho podnikání. Dozvíte se, jak efektivně rozjet a optimalizovat svůj e-shop a vyvarovat se nejčastějších chyb. Přijďte načerpat inspiraci a získejte praktické tipy, které vám pomohou posunout vaše podnikání na vyšší úroveň.
Co se dozvíte
Postavení e-shopů na e-commerce trhu
Jak si vybrat správnou platformu pro váš e-shop
Jak nastavit váš e-shop tak, aby lákal zákazníky.
Nejčastější chyby při tvorbě e-shopu a jak se jim vyhnout – praktické ukázky
Tipy na aplikace, které vám usnadní práci a ušetří peníze.
Co vám dané téma přinese?
„Odnesete si praktické tipy a konkrétní nápady, jak vybudovat úspěšný e-shop a co nejlépe využít dostupné nástroje pro růst vašeho podnikání“
Expertní konzultace
Dvakrát denně můžete využít expertní konzultaci. Máte problém, který vás právě teď trápí? I krátký čas s expertem vám přinese jasné řešení. Experti z oblastí HR, finančního řízení, marketingu, expanze a leadershipu budou připraveni vám pomoci.
Registrace budou spuštěny v nejbližších dnech. Chytněte si svou dvacetiminutovku s expertem, který vám pomůže s řešením vašeho problému.
10:30 - 12:30
Oblast expertízy
Zakládání společností, změny ve společnostech
Příprava nebo revize smluv
Právo pro marketingové a mediální agentury
Vymáhání pohledávek
Registrace ochranných známek
Oblast expertízy
Optimalizace logistických a zásobovacích řetězců
Procesní řízení a integrace
Rozvoj obchodních modelů a expanze
Krizový management a adaptace na změny
Vyjednávání a spolupráce s partnery
Spolupráce a hledání společného úspěchu v obchodě
Propojování a sdílení obchodu a zkušeností
Finanční řízení, KPI a controlling
Motivace a vedení obchodních týmů
Oblast expertízy
Marketingová strategie
Procesní plánování a nástroje
Jak zadávat reklamu
Obsahový marketing
Analýza a finance
Oblast expertízy
Psychodiagnostika ve výběru a rozvoji zaměstnanců
Metody náboru a výběru zaměstnanců
Práce s kompetencemi a kompetenčními modely
Talent management
Firemní kultura
HR strategie
Oblast expertízy
Automatizace,
E-mail marketing
Online prodeje a funnely
Technická řešení a nastavení
Audit a strategie
Oblast expertízy
Firemní struktura
Klíčové procesy – vedení obchodního případu od A do Z
Komunikace ve firmě
Odpor ke změnám
Nedostatečné monitorování a vyhodnocování
Oblast expertízy
Zvyšování hodnoty a výkonu firem
Vytváření systémů pro finanční řízení firmy
Hledání možností pro budoucí rozvoj firmy prostřednictvím ekonomických a finančních analýz
Využívání podnikových dat a systémů business intelligence pro řízení
Tvorba strategie v oblasti rozvoje firmy
14:00 - 16:00
Oblast expertízy
Zakládání společností, změny ve společnostech
Příprava nebo revize smluv
Příprava obchodních podmínek a GDPR pro e-shopy
Vymáhání pohledávek
Registrace ochranných známek
Právo nemovitostí
Oblast expertízy
Procesní řízení
Řízení projektů
Řízení změny
Organizace firmy
Time management
Týmová spolupráce a komunikace
Motivace
Firemní kultura
Oblast expertízy
Strategické plánování
Vztahy s veřejností
Design značky
Inzerce
Poradenství pro značku
Oblast expertízy
Nastavení HR procesů zejména pro růstovou strategii
Identifikace klíčových pozic a lidí, potažmo kritických pozic a lidí ve firmě
Identifikace a tvorba firemní kultury provázané s firemní strategií
Zajištění pracovněprávní oblasti – jak mít vše správně
Hledání efektivity v lidech i procesech včetně realizace kroků, které ke kýžené efektivitě povedou
Oblast expertízy
Efektivní řízení firmy pomocí digitálních nástrojů – jak využít technologie k lepšímu řízení podnikání
Snižování zátěže rutinních a opakujících se úkolů – jak se zbavit administrativy, která zabírá čas
Optimalizace firemních procesů – jak zjednodušit a zefektivnit pracovní postupy ve firmě
Výběr a implementace digitálních nástrojů – poradenství při výběru a nasazení vhodných aplikací pro malé firmy
Vývoj aplikací na míru pomocí Low-code/No-code – tvorba řešení, která přesně odpovídají potřebám vaší firmy
Oblast expertízy
Cenotvorba produktu
Systém odměňování prodejců a jejich motivace
Nastavení obchodního procesu
Psychologie vyjednávání a práce s námitkami
Prodejní dovednosti
Oblast expertízy
Pokročilé účetnictví – deriváty, rezervy
Základy daní
Základní i pokročilé nastavení financí, včetně procesů
Audit – závěrky, dotace
ESG – reporting – kdo, co, pomoc
Konsolidace – příprava, kdo,...
Otázky k transfer pricingu
IFRS a US GAAP
Firmy, které vám poradili s podnikáním
Mastercard
Mastercard nabídne možnost vyzkoušet nejnovější nástroje pro malé firmy.
My Cyber Risk vám pomůže přesně identifikovat, prioritizovat a reagovat na kybernetické hrozby zaměřené na firemní webové stránky nebo aplikace.
Kde začít podnikat vám pomůže najít ideální místo pro podnikání nebo podnikatelský nápad.
Budete se moci také seznámit s programem Česko platí kartou, který zjednodušuje cestu k přijímání platebních karet.
Opero
Zveme vás do chill zóny Opero, kde si můžete odpočinout, v klidu si vyřídit maily nebo se potkávat a propojovat s novými kontakty.
Byznys hub a coworking Opero sídlí v Praze v architektonicky unikátním Štencově domě, kde vytváříme dokonalou atmosféru pro vaši práci a rozvoj. A právě atmosféru Opera jsme se rozhodli přenést na jeden den do Uhelného mlýna.
Připravili jsme pro vás pohodlné zázemí pro práci i relaxaci, o hudbu se postará náš DJ, budete mít možnost se propojit s dalšími podnikateli, a navíc si můžete zasoutěžit o skvělé Opero ceny.
ČSOB
ČSOB jde naproti malým firmám a podnikatelům, kteří s kvalitními službami dokážou velké věci. Naši odborníci vám budou k dispozici s nabídkou bankovních produktů vhodných přímo pro vás.
Přijďte si vyzkoušet pohodlnou správu firemních financí a online obsluhu finančních potřeb prostřednictvím Virtuální pobočky v mobilní aplikaci CEB Mobile.
Poznejte Green0meter, který pomůže spočítat uhlíkovou stopu vašeho podnikání. Ukážeme vám, jak se počítá pro produkty a jak pro firmu. Výpočet si budete moci sami vyzkoušet.
Seznamte se s moderními platformami akceptování platebních karet.
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR sdružuje české podnikatele, živnostníky, spolky a cechy.
Jejím cílem je spojovat, informovat a poskytovat pravidelný servis o aktuálním děním v podnikatelské, politické a legislativní sféře.
Spravujeme nejrozsáhlejší statistiky, databáze, analýzy a průzkumy mapující segment malého a středního podnikání.
Naším cílem je prosazování zájmů podnikatelů na ekonomických resortech a dalších významných institucích
Pro Podnikavé
Online platforma pro všechny podnikavé vznikla s cílem podpořit mikro podnikatelky a podnikatele v Česku.
Přináší vám možnost otestovat své podnikání v různých oblastech od marketingu po zaměstnávání lidí. Pro podporu růstu a rozvoje pak poskytuje tipy a návody, jak podnikání zefektivnit, a množství užitečných nástrojů, díky kterým můžete ušetřit čas a peníze.
Platforma i její obsah vzniká na základě poctivých výzkumů, se snahou o systémové změny ve prospěch českých mikro podniků.
Hospodářská komora
Hospodářská komora ČR je klíčovým partnerem pro malé a střední podnikatele.
Poskytuje podporu, poradenství a zastupuje jejich zájmy na národní i mezinárodní úrovni. Komora rovněž nabízí vzdělávací a networkingové příležitosti, které podnikatelům umožňují rozvíjet své dovednosti a navazovat důležité kontakty.
Navíc se aktivně podílí na vytváření legislativy podporující podnikatelské prostředí. Přijďte se seznámit s jejich službami a zjistěte, jak vám mohou pomoci růst.
CzechTrade
I MENŠÍ FIRMY MOHOU EXPORTOVAT.
CzechTrade pomáhá českým firmám uspět na zahraničních trzích. Poskytujeme podporu od analýz trhu po konkrétní obchodní příležitosti.
Pomáháme rozvíjet exportní strategie, navazovat kontakty s partnery, organizovat oborové mise a účastnit se mezinárodních veletrhů.
Usnadňujeme expanzi, snižujeme rizika a zajišťujeme českým firmám úspěch a růst na globálních trzích.
AppSatori
Jsme AppSatori, Google Cloud Premier Partner. Ulehčíme vám práci s technologiemi Google, abyste měli prostor posouvat své vlastní produkty a služby.
Google Workspace má potenciál uvolnit vám ruce od nastavování složitých komunikačních procesů, s Google Cloud ušetříte za správu a nákup výpočetního serveru a díky chytrému využití AI rychleji vyřídíte e-maily, postavíte prezentaci nebo získáte potřebná data.
Jako oficiální Google Cloud Premier Partner vám pomůžeme zařídit, nasadit a používat technologie Google tak, že bude všechno hladce plynout.
KB SmartPay
Od roku 2016 působíme společně s Komerční bankou pod značkou KB SmartPay na českém trhu.
Zajišťujeme kompletní služby a podporu v oblasti akceptace platebních karet prostřednictvím platebních terminálů i platební brány pro online platby.
Úspěšně také provozujeme platební řešení Payphone (akceptace platebních karet prostřednictvím mobilního telefonu).
Pokud hledáte řešení plateb pro váš obchod/e-shop, rádi vám pomůžeme.
Dotykačka
Dotykačka je moderní pokladní systém, který vám poskytne kompletní přehled nad chodem podniku – od skladů až po personál.
Automatizuje klíčové procesy, šetří váš čas a pomáhá zvyšovat efektivitu i zisky. Díky podrobným přehledům získáte cenné informace, které vám pomohou optimalizovat nabídku a růst.
Ať už podnikáte v gastronomii, ubytování, obchodu nebo službách, Dotykačka vám bude skvělým pomocníkem. Kromě pokladního systému navíc poskytuje také platební služby, které usnadní bezproblémové a bezpečné transakce pro vás i vaše zákazníky.
wflow
V roce 2018 založili Robert Soudný a David Groh wflow – nástroj, který přináší revoluci do digitálního účetnictví.
Od svého založení si wflow díky uživatelsky orientovanému vývoji získává přízeň účetních i podnikatelů. Investice od společností Scio a Seed Starter České spořitelny podpořily jeho růst, což vedlo k umístění mezi 50 nejrychleji rostoucími startupy v regionu CEE a získání 5000 zákazníků. Ve spolupráci s Českou spořitelnou nyní wflow připravuje nový kartový produkt, který umožní firmám digitalizovat další typ firemních nákladů – zaměstnanecké výdaje.
Na letošním festivalu vám představíme, jak konkrétně aplikace wflow funguje - od nahrání dokladu, vytěžení dat pomocí AI, schválení dokladu až po jeho poslání do účetního nebo ERP systému.
SmartEmailing
SmartEmailing je oblíbená česká platforma e-mail marketingu s novodobým nástrojem automatizace. Svému oboru se věnujeme už přes 10 let a získané know-how předáváme dál. Pořádáme pravidelné workshopy a interaktivní debaty.
Na čem si ve SmartEmailingu zakládáme:
Jasná doručitelnost – dbáme na to, aby každý e-mail došel do správné e-mailové schránky a včas. Antispamová kontrola je u nás samozřejmostí.
Tým zkušených specialistů, připravených přizpůsobit se individuálním potřebám.
Propojení s dalšími aplikacemi integrující SmartEmailing.
Vzdělávání zábavnou a přínosnou formou.
Shoptet
Shoptet se na českém, slovenském a maďarském trhu specializuje na poskytování e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání.
Poslání Shoptetu je jasné: plnit lidem jejich sny o podnikání.
Objevte i vy nekonečné možnosti pro váš e-shop a vyzkoušejte Shoptet na 30 dní zdarma.
Náš onboardingový tým vám pomůže e-shop nejen zprovoznit, ale i vybrat správné doplňky a propojíme vás i s vhodnými Partnery.
tabidoo
Tabidoo je inovativní platforma pro veškerá vaše firemní data, která umožňuje firmám rychle vytvářet a nasazovat interní aplikace bez nutnosti programování.
Je to místo, kam můžete přenést všechny firemní informace o objednávkách, klientech či chodu podniku a mít ve firmě pořádek. Nahradí veškeré nepřehledné tabulky v Excelu, drahé externí aplikace a přesune všechna interní data pod jednu střechu.
Nepřizpůsobujte se firemnímu systému, přizpůsobte si firemní systém.
EXPANDO
V EXPANDO pomáháme českým eshopům s expanzí do celého světa. Spolupracujeme s předními hráči ecommerce typu Amazon, Kaufland, Cdiscount, eMag, eBay nebo Shoptet či Mall v ČR. Díky tomu dokážeme rychle otevřít nové trhy v Německu, Rumunsku ale třeba i USA.
K tomu vyvíjíme vlastní software, který automaticky produkty překládá, listuje i prodává. Díky tomu dokážeme zvýšit eshopům obraty již za několik týdnů.
DÁVÁME
DÁVÁME patří mezi přední světové distributory CRM řešení Pipedrive.
Pomůže s nastavením a pořízením do firmy, napojením na váš současný software a zaškolením jednotlivých uživatelů.
Zároveň vám dokáže nastavit vaše obchodní procesy na úroveň nejvýkonnějších prodejních firem.