Program


Podívejte se na program FESTu DoToho! 2024. Účastníci si mohli naplánovat svůj čas efektivně a vybrat si ty aktivity, které pomohli právě jejich podnikání.

Pokryjeme všechna témata, která vás zajímají. Vystoupí podnikatelé s bohatými zkušenostmi z marketingu, HR, obchodu nebo řízení firem. Žádná teorie, jen sdílení praktických řešení a příkladů dobré praxe. Ukážeme vám, jak to zvládli jiní, abyste to zvládli i vy.


Hlavní stage

Hlavní stage se zaměří na příběhy těch, kteří překonali problémy, zvládli krize, využili příležitosti a dovedli své firmy k úspěchu a stabilitě. Nečekejte žádnou teorii. Řečníci budou sdílet své osobní příběhy, jak v dané chvíli přemýšleli, čeho se báli a co nakonec získali. To vše na základě praktických zkušeností z vedení podniků.

Inspirujte se od podnikatelů, jako jste vy, kteří chápou, co děláte a proč to děláte!

09:30 - 10:00
Zahájení akce


10:00 - 10:20
Simona Kijonková
Rozhovor o tom, že když se chce, tak to jde


Více informací

Simona je jednou z nejvýznamnějších a nejúspěšnějších českých podnikatelek. V roce 2010 na zelené louce založila a k úspěšnému exitu na začátku roku 2024 dovedla technologicko-logistickou společnost Zásilkovna, respektive její mateřskou společnost Packeta. Své a manželovy podnikatelské aktivity v roce 2017 zastřešila vytvořením rodinného holdingu JSK Investments, jehož prostřednictvím spravuje a zhodnocuje majetek, aby ho mohla uspořádaný a efektivně zhodnocovaný v budoucnu předat svým třem dětem.

10:20 - 10:40
Antonín Kokeš
Od garážové firmy k úspěšnému řetězci


Více informací

Na začátku Albi táhla parta spolužáku jako malou garážovou firmu. Dnes ji tvoří 660 zaměstnanců a 1,8 mld. obratu. Co se podařilo z původních hodnot a atmosféry zachránit a jak na to? 

Co se dozvíte?

  • Lidé jako klíč

  • Růst a udržitelnost 

  • Hodnoty a příběh

  • Na vrcholu fouká a jste tam sami

Co vám dané téma přinese?

„Budu s vámi sdílet své osobni podnikatelské zkušenosti a praktické rady. Zbytek je na vás.”

10:40 - 11:00
Martin Kotmel
Od chaotického šéfa k systematickému lídrovi: Jak procesy zachránily mou firmu


Více informací

Přijďte si poslechnout autentický příběh Martina Kotmela, zakladatele firmy Kotmel Instalatéři s.r.o., který se z chaotického šéfa proměnil v systematického lídra díky zavedení procesů a digitalizace. Jak zvládl krizové momenty a našel rovnováhu mezi prací a osobním životem?

Co se dozvíte?

  • Jak jsem na vrcholu podnikatelského stresu objevil důležitost procesů

  • Jak zavedení procesní architektury zachránilo moji firmu před krachem

  • Jak jsem se naučil efektivněji řídit firmu díky automatizaci a digitalizaci

  • Jaký nástroj mi pomohl spravovat cashflow, náklady a řízení zakázek

  • Jak jsem nalezl rovnováhu mezi prací a osobním životem díky novému mindsetu

Co vám dané téma přinese?

„Naučím vás, proč se nebát věcí, kterým nerozumíte, a jak správně implementovat zkušenosti ostatních do vašeho podnikání.“

11:00 - 11:30
Přestávka
Dobijte energii kávou a malým občerstvením

11:30 - 11:50
Pavel Hrstka
Jak budovat značku, aby vás za 5 let znal každý třetí Čech


Více informací

Budovat brand ano, nebo ne? Nabízíme vám praktický a reálný příklad, jak budování brandu ovlivnilo tržby startupové společnosti CityZen - značky unikátního českého oblečení, na kterém není vidět pot. Také zjistíte, jaký vliv má televize a další média.

Co se dozvíte?

  • Co je to brand? - stručné připomenutí

  • Konkurenční výhoda a metoda tří kruhů. Než začnete investovat do brandu, je dobré si udělat revizi

  • Jak se CityZen popral s TV reklamou a na co si dát pozor

  • Jak měřit povědomí o značce

  • Mají zákazníci především nakoupit, nebo si vás mají zamilovat?

Co vám dané téma přinese?

„Ukázkový příklad z praxe, jak lze za 5 let vybudovat povědomí o značce tak, aby vás každý třetí člověk znal.“

11:50 - 12:10
Jan Coufal & Milan Drozen
Vydělávejte 5x tolik díky marketingu


Více informací

Dvacetiminutovka o marketingu, u které si budete říkat: „Proč jsem tohle nevěděl/a dřív?“ Od autorů Alzáka, kteří pomohli odstartovat miliardový růst Alzy. 

Co se dozvíte?

  • Proč je důležité znát svého zákazníka a jak na něho přijít

  • Ne každá informace, kterou chcete zákazníkovi sdělit, má stejnou hodnotu. Co jim tedy říkat?

  • Jaký je rozdíl mezi reklamou a marketingem? Proč je důležité tyto pojmy nezaměňovat

  • Jak změnit svou firmu ve stroj na peníze

Co vám dané téma přinese?

„Říkáte si, co se může nejhoršího stát? Ukážeme si praktické příklady firem, které kvůli špatné kampani zkrachovaly a projdeme si tři marketingové otázky, jejichž zodpovězením změníte svou firmu ve stroj na peníze.“

12:10 - 12:30
Jana Jáčová
Vybírejte zaměstnance, kteří budou pro firmu motorem, ne brzdou


Více informací

Při startu podnikání všichni podnikatelé tuší, že je čeká spousta překážek. Technologie, finance, zákazníci a dokonce i rodinné vztahy…Při budování týmu zjistíte, že s lidmi přichází nové příležitosti, které mohou zásadně ovlivnit úspěch vašeho podnikání.

Co se dozvíte?

  • Poučíte se z mých chyb a ušetříte tak opravdu hodně peněz

  • Známá poučka „Co neměříte, neřídíte“ vám pomůže zefektivnit procesy a dosáhnout lepších výsledků

  • Ukážu vám, že měření výkonu může být přínosné a etické, navzdory názorům některých HR profesionálů

  • Vyvážený pracovní vztah je klíč k dlouhodobému úspěchu, a to i v době nízké nezaměstnanosti

  • S tím správným přístupem může každý člověk přispět k růstu vaší firmy

Co vám dané téma přinese?

„Udělejte ze svých lidí palivo pro váš byznys.“

12:30 - 14:00
Obědová pauza
Dejte si něco dobrého k obědu u našeho prodejního stánku

14:00 - 15:00
Milan Drozen & Jana Jáčová & Kateřina Tygl & Tomáš Schwarz
Panelová diskuze: Velký marketing malých firem


Více informací

Panelová diskuze nabídne praktické rady a inspiraci, jak malé firmy mohou pomocí marketingu růst a dosáhnout svých cílů. Účastníci se dozví, jak sladit kreativitu se strategií a financemi anebo jak inovativně využít marketing v HR.

  • Kreativní tvorba obsahu – Milan Drozen – zakladatel Czech Promotion & bikero.cz

  • Strategické plánování marketingu – Kateřina Tygl marketingová konzultantka

  • Finanční řízení – Tomáš Schwarz – marketingový stratég

  • Efektivní využití marketingu při náboru zaměstnanců – Jana Jáčová– CEO UOL účetnictví

15:00 - 15:30
Přestávka
Dobijte energii kávou a malým občerstvením

15:30 - 15:50
Tomáš Vala
Víc než jen práce: Budování firemní kultury a identity


Více informací

Tomáš Vala nasdílí své zkušenosti s řízením rodinné firmy, v rámci které působí od jejího vzniku před více než 30 lety. A to od úplných začátků k postupnému přerodu s 1000 spolupracovníky. Přesto se stále snaží zachovat ducha „rodinnosti“, což je ale čím dál složitější.

Co se dozvíte?

  • Krátká rekapitulace historie firmy

  • Význam hodnot nejen v rodinné firmě – kdy s nimi začít a na čem stavět

  • Otevřenost a sdílení informací ve firmě

  • Jak se sebevzdělávat, když nemám zkušenosti odjinud

  • Klíčem k úspěchu je vytrvalost a disciplína

Co vám dané téma přinese?

„Mým cílem je přinést dostatek inspirace majitelům nejen rodinných firem.“

15:50 - 16:10
Jana Bastien
Může vaše firma fungovat bez vás? Nebojte se předat otěže


Více informací

V dnešním dynamickém podnikatelském prostředí je klíčové mít ve firmě zastoupení, které dokáže převzít otěže v případě nečekaných událostí. Tato přednáška se zaměří na to, jak vybudovat silný tým klíčových osobností, které zajistí dlouhověkost a úspěch vaší firmy, i když vy jako majitel nebudete přítomní.

Co se dozvíte?

  • Jak identifikovat a rozvíjet klíčové osobnosti ve vaší firmě

  • Jak efektivně delegovat úkoly a odpovědnosti na ostatní zaměstnance

  • Jak dokumentovat znalosti a know-how, aby se předešlo jejich ztrátě

  • Jak vytvořit plán nástupnictví, který zajistí plynulost podnikání

  • Jak posílit firemní kulturu a týmovou spolupráci pro dlouhodobý úspěch

Co vám dané téma přinese?

„Získáte klíčové nástroje a strategie, které zajistí, že vaše firma bude prosperovat i v případě vaší nepřítomnosti.“

16:10 - 16:30
Hana Potměšilová
Výběrovka, která chytne za srdce: Sociální podnikání s lidmi se zdravotním omezením


Více informací

Když se řekne zaměstnavatel lidí se zdravotním postižením, napadlo by vás, že se jedná třeba o firmu nebo sociální podnik, kdy je na pozici hlavního vývojáře člověk po rakovině, vedoucí logistiky s celiakií, mzdová účetní s roztroušenou sklerózou, hlavní ajťák s paranoidní schizofrenií, prakticky nevidomý právník? A že tento subjekt může hrát prim v několika oborech? V našem případě v rozvoji sociálního podnikání a výběrové kávě?

Co se dozvíte?

  • Jak se z Revenium stal největší zaměstnavatel lidí se zdravotním postižením v regionu

  • Jaké jsou úskalí a benefity (nejen legislativní) v zaměstnávání lidí se zdravotním postižením

  • Může člověk, který má „papír na nemoc“ pracovat na plný úvazek?

  • Rozdíl mezi sociálním podnikem a chráněnou dílnou

  • Kolik kávy vlastně můžeme za den vypít, aniž by nám hrozilo, že se z nás stane člověk se zdravotními obtížemi?

Co vám dané téma přinese?

„Snažíme se dělat věci tak, aby zájemci o produkt až později zjistili, že za ním stojí práce lidí se zdravotním postižením. Změna přístupu ke kávě a její různorodosti je samozřejmě něco, co chce čas. A my v Reveniu se snažíme obecně měnit přístupy k některým zažitým principům. Ať už se týkají právě kávy, nebo lidí se zdravotním postižením.“

16:30 - 16:50
Jakub Moravec
Sebemotivace: Jak se z toho nezbláznit a stále se rozvíjet dál


Více informací

Tento workshop je určen pro každého, kdo chce posunout své hranice a dosáhnout větších úspěchů jak v osobním, tak i profesním životě. Na zkušenostech z praxe vám ukážu, proč ryba smrdí od hlavy.

Co se dozvíte?

  • Jak pracovat s miskami vah práce a soukromého života

  • Proč je důležité zaměřit se na tvorbu pro ostatní, nikoliv jen pro sebe

  • Jak překonat obavy z neúspěchu a vydat se cestou kontinuálního růstu

  • Konkrétní tipy pro udržení motivace k dlouhodobým cílům

  • Jak proměnit seberozvoj v klíčový nástroj pro úspěšnou kariéru

Co vám dané téma přinese?

„Ukážu vám, jak může být správně směrovaná motivace katalyzátorem vašeho úspěchu a klidu.“

18:30
Pubquiz
Přidejte se a hrajte o zajímavé ceny!

17:00 - 20:00
Volná zábava
Dejte si pivo nebo víno, opečte si na ohni buřty a poznejte se s ostatními účastníky

Networking

Setkejte se a přirozeně navazujte kontakty v přátelské a uvolněné atmosféře. Poznejte  podnikatele z celé České republiky, podělte se s nimi o svůj příběh nebo si poslechněte ten jejich a získejte novou perspektivu a cenné obchodní kontakty.

Získejte novou perspektivu a cenné obchodní kontakty.

12:30 - 13:45
Business speed networking
Řízený networking s Markem Hodkem & Karolínou Škodovou


Více informací

Poznejte další profesionály, jako jste vy, a navažte cenné kontakty i potenciální spolupráci během řízeného networkingu. V každém kole máte tři minuty na představení sebe a svého podnikání a na to se dozvědět, co dělá člověk naproti vám.

Workshop stage

Workshopová stage vás naučí, jak implementovat konkrétní technologická, marketingová, HR či finanční řešení. Naučíte se orientovat v nejnovějších aplikacích, které vám ušetří čas i peníze a pomohou vaše podnikání posunout vpřed.

Společně sdílejte své zkušenosti a najděte funkční řešení.

10:00 - 11:00
Ivan Kutil
Buďte produktivnější s AI


Více informací

Školení seznámí účastníky se špičkovými nástroji umělé inteligence, které jsou již k dispozici od společnosti Google a dalších společností, a ukáže některé z nejchytřejších způsobů, jak je mohou pracovníci digitálního věku i malé a střední podniky využívat k úspoře času při práci a plnění úkolů.

Co se dozvíte

  • Úvod do generativní umělé inteligence a jejího fungování

  • Jak používat nástroje a techniky využívající umělou inteligenci, které vám ušetří čas při práci

  • Využití Gemini pro učení, tvorbu obsahu, dohledávání informací a další použití

  • Přehled tvorby účinných pokynů / promptů

Co vám dané téma přinese?

„Umělá inteligence není jen budoucnost, je to nástroj, který můžete využít už dnes k dosažení svých cílů."

11:00 - 12:00
Tomáš Křešťák & Radek Vovesný
Kybernetické útoky v digitální době. Proč je kyberbezpečnost důležitá i pro malé firmy? 


Více informací

Svět se změnil. A s rozšířením umělé inteligence se strmě zvedl i počet kybernetických útoků, za kterými už nejsou pouze lidé, ale také naprogramované automaty. Útoky jsou tak čím dál tím sofistikovanější a chytřejší. Dozvíte se nejen reálné příběhy útoků na malé firmy, ale také si ukážeme, jak se kyberútokům dá čelit a co byste měli minimálně vědět, abyste minimalizovali riziko pro vaše podnikání.  

Co se dozvíte

  • Jak a proč jsou útoky stále sofistikovanější. 

  • Jaké nástroje útočníci používají, aby se k vám dostali. 

  • Proč se ochrana týká všech bez ohledu na velikost firmy. 

  • Co lze dělat, abychom rizika dopředu eliminovali.

Co vám dané téma přinese?

Jednoduchou a srozumitelnou formou vám přineseme aktuální přehled o trendech ve světě kyberzločinu a jak se proti nim chránit. "

12:00 - 13:00
Tomáš Knotek
Inovativní finanční strategie pro malé a střední podniky


Více informací

Tento workshop nabízí hluboký vhled do financování malých a středních podniků (SMEs), se zaměřením na tradiční i alternativní možnosti financování. Podnikatelé a majitelé malých firem získají poznatky o tom, jak zvládat finanční výzvy, zkoumat inovativní řešení a vybrat správné financování pro své potřeby. Sezení je navrženo jako interaktivní a vybaví účastníky praktickými nástroji pro zlepšení jejich obchodních operací.

Co se dozvíte

  • Unikátní finanční potřeby a výzvy, kterým čelí SMEs

  • Výhody a nevýhody tradičních možností financování a nové metody financování

  • Jak může digitální faktoring poskytnout rychlý přístup k růstu vaší společnosti

  • Crowdfunding a další moderní, inovativní možnosti financování pro SMEs

  • Praktické rady pro výběr nejlepšího finančního řešení pro váš podnik

Co vám dané téma přinese?

„V tomto workshopu vám předám praktické poznatky a strategie k zajištění správného financování pro váš podnik."

13:00 - 14:00
Tomáš Schwarz
Jak postavit marketingový tým, aby vás to nestálo miliony


Více informací

Řízení marketingových týmů a financí je málokdy intuitivní. Většina podnikatelů se spálí 
a stojí je to statisíce a miliony. Principy a procesy, které ve finančním řízení marketingu můžete aplikovat už zítra! 

Co se dozvíte

  • Jak postavit marketingový tým [interní/externí]

  • Jak nastavit vyhodnocování marketingu [krátkodobé/dlouhodobé]

  • Jak řídit marketing v kontextu cashflow 

  • Jaké KPI hlídat 

  • Jaké procesy nastavit 

Co vám dané téma přinese?

„Dnešní přednáška vám ukáže, jak efektivně řídit marketingové týmy a finance, abyste se vyhnuli nákladným chybám a mohli okamžitě aplikovat principy a procesy, které podpoří růst vaší firmy."

14:00 - 15:00
Iva Schulzová
Jak do týmu vybrat lidi, kteří firmu posunou k úspěchu


Více informací

Jste určitě skvělí v tom, co děláte. A být ještě lepší vám pomohou ti správní lidé ve vašem týmu. V krátké přednášce se vám Iva Schulzová pokusí předat to nejzásadnější, co je třeba vědět, abyste ty nejlepší dokázali rozpoznat.

Co se dozvíte

  • Budete znát 5 typů lidí, které běžně najdete v každém týmu

  • Zjistíte, jaký je zásadní faktor, podle kterého už na pohovoru poznáte, jestli vám člověk s vaším podnikáním opravdu pomůže, nebo se spíš jen poveze

  • Pochopíte, že mít ve firmě „brzdiče“ si malá ani středně velká firma prostě nemůže dovolit

  • Odpovíte si na otázku: „Proč je pro šéfa malé firmy tak důležité vědět, koho má v týmu?“

  • A zjistíte, že schopnost rozpoznat skvělé uchazeče při náboru se vám bude hodit i k vedení současného týmu

Co vám dané téma přinese?

„Nesprávný výběr zaměstnance velkou firmu zas tak nebolí, malou i středně velkou firmu ale může i položit. Buďte si jistí, koho máte na palubě.“

15:00 - 16:00
Vojtěch Zogata & Nikola Pospíšilová
Za hranice vlastního webu: Prodej na Amazonu a dalších tržištích


Více informací

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak by váš produkt obstál na největším světovém marketplace? Co funguje na vašem vlastním e-shopu, nemusí platit na Amazonu a dalších tržištích. Workshop nabídne praktické rady a postupy, jak přenést úspěch z vlastního e-shopu na globální platformu.

Co se dozvíte

  • Potřebujete marketplace pro růst vašeho byznysu? Je to opravdu pro každého?

  • 5 rozdílů mezi vlastním e-shopem a prodejem na marketplace

  • Jak začít prodávat na Amazonu – první kroky

  • Výzvy a nejčastější chyby

  • Úspěšné i neúspěšné příklady z praxe

Co vám dané téma přinese?

„Webinář vám poskytne cenný náhled do světa marketplace a pomůže vám s rozhodnutím, zda je to správný směr pro váš business."

16:00 - 17:00
Karin Fuentesová
Finanční gramotnost pro firmy: Od startupu k enterprise


Více informací

Workshop vám poskytne přehled o tom, jaké finanční ukazatele sledovat, abyste měli svou firmu pod kontrolou, aniž byste museli investovat do drahých BI nástrojů. Naučíte se, jak vytvořit jednoduché reporty cashflow a P&L, plánovat i s omezeným rozpočtem a být data-driven jen do takové míry, jakou si vaše firma může dovolit. Zjistíte také, jak rozdělit budget mezi týmy a podpořit jejich samostatnost, aniž byste přišli o kontrolu nad firemními financemi.

Co se dozvíte

  • Jaké klíčové finanční ukazatele sledovat pro udržení zdraví vaší firmy

  • Jak vytvořit jednoduchý report cashflow a P&L bez nutnosti drahých BI nástrojů

  • Jak efektivně plánovat s omezeným rozpočtem a být data-driven i na základní úrovni

  • Jak rozdělit budget mezi týmy a sledovat, aby nebyl překročen

  • Jak podpořit samostatnost týmů a zachovat kontrolu nad výdaji

Co vám dané téma přinese?

„Ukážu vám, jak mít kontrolu nad financemi vaší firmy a udržet základní věci pod kontrolou, aniž byste museli investovat do drahých technologií."

17:00 - 18:00
Gabriela Kroláková
Jak na eshop: zkušenosti firem a nápady z praxe


Více informací

Založení a provoz e-shopu mohou být klíčovým krokem k růstu vašeho podnikání. Dozvíte se, jak efektivně rozjet a optimalizovat svůj e-shop a vyvarovat se nejčastějších chyb. Přijďte načerpat inspiraci a získejte praktické tipy, které vám pomohou posunout vaše podnikání na vyšší úroveň.

Co se dozvíte

  • Postavení e-shopů na e-commerce trhu

  • Jak si vybrat správnou platformu pro váš e-shop

  • Jak nastavit váš e-shop tak, aby lákal zákazníky.

  • Nejčastější chyby při tvorbě e-shopu a jak se jim vyhnout – praktické ukázky

  • Tipy na aplikace, které vám usnadní práci a ušetří peníze.

Co vám dané téma přinese?

„Odnesete si praktické tipy a konkrétní nápady, jak vybudovat úspěšný e-shop a co nejlépe využít dostupné nástroje pro růst vašeho podnikání“

Expertní konzultace

Dvakrát denně můžete využít expertní konzultaci. Máte problém, který vás právě teď trápí? I krátký čas s expertem vám přinese jasné řešení. Experti z oblastí HR, finančního řízení, marketingu, expanze a leadershipu budou připraveni vám pomoci.

Registrace budou spuštěny v nejbližších dnech. Chytněte si svou dvacetiminutovku s expertem, který vám pomůže s řešením vašeho problému.

10:30 - 12:30

Daniel Macek
#právo


Více informací

Oblast expertízy

  • Zakládání společností, změny ve společnostech

  • Příprava nebo revize smluv

  • Právo pro marketingové a mediální agentury

  • Vymáhání pohledávek

  • Registrace ochranných známek

Michal Pěnička
#firemní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Optimalizace logistických a zásobovacích řetězců

  • Procesní řízení a integrace

  • Rozvoj obchodních modelů a expanze

  • Krizový management a adaptace na změny

  • Vyjednávání a spolupráce s partnery

  • Spolupráce a hledání společného úspěchu v obchodě

  • Propojování a sdílení obchodu a zkušeností

  • Finanční řízení, KPI a controlling

  • Motivace a vedení obchodních týmů

Kateřina Tygl
#marketing


Více informací

Oblast expertízy

  • Marketingová strategie 

  • Procesní plánování a nástroje

  • Jak zadávat reklamu 

  • Obsahový marketing

  • Analýza a finance

Tomáš Rodný
#HR


Více informací

Oblast expertízy

  • Psychodiagnostika ve výběru a rozvoji zaměstnanců

  • Metody náboru a výběru zaměstnanců

  • Práce s kompetencemi a kompetenčními modely

  • Talent management

  • Firemní kultura

  • HR strategie

Andrea Honzová
#digitalizace


Více informací

Oblast expertízy

  • Automatizace,

  • E-mail marketing

  • Online prodeje a funnely

  • Technická řešení a nastavení

  • Audit a strategie

Kamila Brandejsová
#obchodní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Firemní struktura

  • Klíčové procesy – vedení obchodního případu od A do Z

  • Komunikace ve firmě

  • Odpor ke změnám

  • Nedostatečné monitorování a vyhodnocování

Radek Jonáš
#finance


Více informací

Oblast expertízy

  • Zvyšování hodnoty a výkonu firem

  • Vytváření systémů pro finanční řízení firmy

  • Hledání možností pro budoucí rozvoj firmy prostřednictvím ekonomických a finančních analýz

  • Využívání podnikových dat a systémů business intelligence pro řízení

  • Tvorba strategie v oblasti rozvoje firmy

14:00 - 16:00

Iva Čípová
#právo


Více informací

Oblast expertízy

  • Zakládání společností, změny ve společnostech

  • Příprava nebo revize smluv

  • Příprava obchodních podmínek a GDPR pro e-shopy

  • Vymáhání pohledávek

  • Registrace ochranných známek

  • Právo nemovitostí

Regina Kubcová
#firemní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Procesní řízení

  • Řízení projektů

  • Řízení změny

  • Organizace firmy

  • Time management

  • Týmová spolupráce a komunikace

  • Motivace

  • Firemní kultura

Adam Ondráček
#marketing


Více informací

Oblast expertízy

  • Strategické plánování

  • Vztahy s veřejností

  • Design značky

  • Inzerce

  • Poradenství pro značku

Petra Polusová
#HR


Více informací

Oblast expertízy

  • Nastavení HR procesů zejména pro růstovou strategii

  • Identifikace klíčových pozic a lidí, potažmo kritických pozic a lidí ve firmě

  • Identifikace a tvorba firemní kultury provázané s firemní strategií

  • Zajištění pracovněprávní oblasti – jak mít vše správně

  • Hledání efektivity v lidech i procesech včetně realizace kroků, které ke kýžené efektivitě povedou

Adam Bárta
#digitalizace


Více informací

Oblast expertízy

  • Efektivní řízení firmy pomocí digitálních nástrojů – jak využít technologie k lepšímu řízení podnikání

  • Snižování zátěže rutinních a opakujících se úkolů – jak se zbavit administrativy, která zabírá čas

  • Optimalizace firemních procesů – jak zjednodušit a zefektivnit pracovní postupy ve firmě

  • Výběr a implementace digitálních nástrojů – poradenství při výběru a nasazení vhodných aplikací pro malé firmy

  • Vývoj aplikací na míru pomocí Low-code/No-code – tvorba řešení, která přesně odpovídají potřebám vaší firmy

Marek Čačka
#obchodní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Cenotvorba produktu

  • Systém odměňování prodejců a jejich motivace

  • Nastavení obchodního procesu

  • Psychologie vyjednávání a práce s námitkami

  • Prodejní dovednosti

Helena Vojáčková
#finance


Více informací

Oblast expertízy

  • Pokročilé účetnictví – deriváty, rezervy

  • Základy daní

  • Základní i pokročilé nastavení financí, včetně procesů

  • Audit – závěrky, dotace

  • ESG – reporting – kdo, co, pomoc

  • Konsolidace – příprava, kdo,...

  • Otázky k transfer pricingu

  • IFRS a US GAAP

Firmy, které vám poradili s podnikáním


Mastercard

Mastercard nabídne možnost vyzkoušet nejnovější nástroje pro malé firmy.

My Cyber Risk vám pomůže přesně identifikovat, prioritizovat a reagovat na kybernetické hrozby zaměřené na firemní webové stránky nebo aplikace.

Kde začít podnikat vám pomůže najít ideální místo pro podnikání nebo podnikatelský nápad.

Budete se moci také seznámit s programem Česko platí kartou, který zjednodušuje cestu k přijímání platebních karet.


Opero

Zveme vás do chill zóny Opero, kde si můžete odpočinout, v klidu si vyřídit maily nebo se potkávat a propojovat s novými kontakty.

Byznys hub a coworking Opero sídlí v Praze v architektonicky unikátním Štencově domě, kde vytváříme dokonalou atmosféru pro vaši práci a rozvoj. A právě atmosféru Opera jsme se rozhodli přenést na jeden den do Uhelného mlýna.

Připravili jsme pro vás pohodlné zázemí pro práci i relaxaci, o hudbu se postará náš DJ, budete mít možnost se propojit s dalšími podnikateli, a navíc si můžete zasoutěžit o skvělé Opero ceny.


ČSOB

ČSOB jde naproti malým firmám a podnikatelům, kteří s kvalitními službami dokážou velké věci. Naši odborníci vám budou k dispozici s nabídkou bankovních produktů vhodných přímo pro vás.

Přijďte si vyzkoušet pohodlnou správu firemních financí a online obsluhu finančních potřeb prostřednictvím Virtuální pobočky v mobilní aplikaci CEB Mobile.

Poznejte Green0meter, který pomůže spočítat uhlíkovou stopu vašeho podnikání. Ukážeme vám, jak se počítá pro produkty a jak pro firmu. Výpočet si budete moci sami vyzkoušet.

Seznamte se s moderními platformami akceptování platebních karet.


Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR sdružuje české podnikatele, živnostníky, spolky a cechy.

Jejím cílem je spojovat, informovat a poskytovat pravidelný servis o aktuálním děním v podnikatelské, politické a legislativní sféře.

Spravujeme nejrozsáhlejší statistiky, databáze, analýzy a průzkumy mapující segment malého a středního podnikání.

Naším cílem je prosazování zájmů podnikatelů na ekonomických resortech a dalších významných institucích


Pro Podnikavé

Online platforma pro všechny podnikavé vznikla s cílem podpořit mikro podnikatelky a podnikatele v Česku

Přináší vám možnost otestovat své podnikání v různých oblastech od marketingu po zaměstnávání lidí. Pro podporu růstu a rozvoje pak poskytuje tipy a návody, jak podnikání zefektivnit, a množství užitečných nástrojů, díky kterým můžete ušetřit čas a peníze. 

Platforma i její obsah vzniká na základě poctivých výzkumů, se snahou o systémové změny ve prospěch českých mikro podniků.


Hospodářská komora

Hospodářská komora ČR je klíčovým partnerem pro malé a střední podnikatele.

Poskytuje podporu, poradenství a zastupuje jejich zájmy na národní i mezinárodní úrovni. Komora rovněž nabízí vzdělávací a networkingové příležitosti, které podnikatelům umožňují rozvíjet své dovednosti a navazovat důležité kontakty.

Navíc se aktivně podílí na vytváření legislativy podporující podnikatelské prostředí. Přijďte se seznámit s jejich službami a zjistěte, jak vám mohou pomoci růst.


CzechTrade

I MENŠÍ FIRMY MOHOU EXPORTOVAT.

CzechTrade pomáhá českým firmám uspět na zahraničních trzích. Poskytujeme podporu od analýz trhu po konkrétní obchodní příležitosti.

Pomáháme rozvíjet exportní strategie, navazovat kontakty s partnery, organizovat oborové mise a účastnit se mezinárodních veletrhů.

Usnadňujeme expanzi, snižujeme rizika a zajišťujeme českým firmám úspěch a růst na globálních trzích.


AppSatori

Jsme AppSatori, Google Cloud Premier Partner. Ulehčíme vám práci s technologiemi Google, abyste měli prostor posouvat své vlastní produkty a služby.

Google Workspace má potenciál uvolnit vám ruce od nastavování složitých komunikačních procesů, s Google Cloud ušetříte za správu a nákup výpočetního serveru a díky chytrému využití AI rychleji vyřídíte e-maily, postavíte prezentaci nebo získáte potřebná data.

Jako oficiální Google Cloud Premier Partner vám pomůžeme zařídit, nasadit a používat technologie Google tak, že bude všechno hladce plynout.


KB SmartPay

Od roku 2016 působíme společně s Komerční bankou pod značkou KB SmartPay na českém trhu.​

Zajišťujeme kompletní služby a podporu v oblasti akceptace platebních karet​ prostřednictvím platebních terminálů i platební brány pro online platby.​

Úspěšně také provozujeme platební řešení Payphone (akceptace platebních karet prostřednictvím mobilního telefonu).

Pokud hledáte řešení plateb pro váš obchod/e-shop, rádi vám pomůžeme.


Dotykačka

Dotykačka je moderní pokladní systém, který vám poskytne kompletní přehled nad chodem podniku – od skladů až po personál.

Automatizuje klíčové procesy, šetří váš čas a pomáhá zvyšovat efektivitu i zisky. Díky podrobným přehledům získáte cenné informace, které vám pomohou optimalizovat nabídku a růst.

Ať už podnikáte v gastronomii, ubytování, obchodu nebo službách, Dotykačka vám bude skvělým pomocníkem. Kromě pokladního systému navíc poskytuje také platební služby, které usnadní bezproblémové a bezpečné transakce pro vás i vaše zákazníky.


wflow

V roce 2018 založili Robert Soudný a David Groh wflow – nástroj, který přináší revoluci do digitálního účetnictví.

Od svého založení si wflow díky uživatelsky orientovanému vývoji získává přízeň účetních i podnikatelů. Investice od společností Scio a Seed Starter České spořitelny podpořily jeho růst, což vedlo k umístění mezi 50 nejrychleji rostoucími startupy v regionu CEE a získání 5000 zákazníků. Ve spolupráci s Českou spořitelnou nyní wflow připravuje nový kartový produkt, který umožní firmám digitalizovat další typ firemních nákladů – zaměstnanecké výdaje.

Na letošním festivalu vám představíme, jak konkrétně aplikace wflow funguje - od nahrání dokladu, vytěžení dat pomocí AI, schválení dokladu až po jeho poslání do účetního nebo ERP systému. 


SmartEmailing

SmartEmailing je oblíbená česká platforma e-mail marketingu s novodobým nástrojem automatizace. Svému oboru se věnujeme už přes 10 let a získané know-how předáváme dál. Pořádáme pravidelné workshopy a interaktivní debaty.

Na čem si ve SmartEmailingu zakládáme:

  • Jasná doručitelnost – dbáme na to, aby každý e-mail došel do správné e-mailové schránky a včas. Antispamová kontrola je u nás samozřejmostí.

  • Tým zkušených specialistů, připravených přizpůsobit se individuálním potřebám.

  • Propojení s dalšími aplikacemi integrující SmartEmailing.

  • Vzdělávání zábavnou a přínosnou formou.


Shoptet

Shoptet se na českém, slovenském a maďarském trhu specializuje na poskytování e-shopových řešení, která jsou oblíbená zejména pro jednoduché a intuitivní ovládání.

Poslání Shoptetu je jasné: plnit lidem jejich sny o podnikání.

Objevte i vy nekonečné možnosti pro váš e-shop a vyzkoušejte Shoptet na 30 dní zdarma.

Náš onboardingový tým vám pomůže e-shop nejen zprovoznit, ale i vybrat správné doplňky a propojíme vás i s vhodnými Partnery.


tabidoo

Tabidoo je inovativní platforma pro veškerá vaše firemní data, která umožňuje firmám rychle vytvářet a nasazovat interní aplikace bez nutnosti programování.

Je to místo, kam můžete přenést všechny firemní informace o objednávkách, klientech či chodu podniku a mít ve firmě pořádek. Nahradí veškeré nepřehledné tabulky v Excelu, drahé externí aplikace a přesune všechna interní data pod jednu střechu. 

Nepřizpůsobujte se firemnímu systému, přizpůsobte si firemní systém.


EXPANDO

V EXPANDO pomáháme českým eshopům s expanzí do celého světa. Spolupracujeme s předními hráči ecommerce typu Amazon, Kaufland, Cdiscount, eMag, eBay nebo Shoptet či Mall v ČR. Díky tomu dokážeme rychle otevřít nové trhy v Německu, Rumunsku ale třeba i USA.

K tomu vyvíjíme vlastní software, který automaticky produkty překládá, listuje i prodává. Díky tomu dokážeme zvýšit eshopům obraty již za několik týdnů.


DÁVÁME

DÁVÁME patří mezi přední světové distributory CRM řešení Pipedrive.

Pomůže s nastavením a pořízením do firmy, napojením na váš současný software a zaškolením jednotlivých uživatelů.

Zároveň vám dokáže nastavit vaše obchodní procesy na úroveň nejvýkonnějších prodejních firem

Děkujeme, FEST DoToho! je oficiálně vyprodán!

Nestihli jste si koupit lístek? DoToho! je tu pro vás celý rok! Zůstaňte v obraze a získejte informace o dalších exkluzivních akcích a příležitostech pro malé podnikatele. Máme jich hodně!