Program


Naplánujte si efektivně svůj čas a vyberte si takové aktivity, které skutečně pomohou právě vašemu podnikání

Pokryjeme všechna témata, která vás zajímají. Žádná teorie, jen sdílení praktických řešení a příkladů dobré praxe. Ukážeme vám, jak to zvládli jiní, abyste to zvládli i vy.


Hlavní stage

Hlavní stage se zaměří na příběhy těch, kteří překonali problémy, zvládli krize, využili příležitosti a dovedli své firmy k úspěchu a stabilitě. Nečekejte žádnou teorii. Řečníci sdílejí své osobní příběhy, jak v dané chvíli přemýšleli, čeho se báli a co nakonec získali. To vše na základě praktických zkušeností z vedení podniků.

Inspirujte se od podnikatelů, jako jste vy, kteří chápou, co děláte a proč to děláte.

Hlavní stage moderuje Jana Peroutková, novinářka Česká televize.

08:45 - 9:45
FEST otevírá své brány


09:45 - 10:00
Velký úvod pro malé firmy


10:00 - 10:20
Martin Vohánka
Změna je součástí DNA podnikatele
#obchod/inspirace


Více informací

Více než hluboká vize je důležité naslouchání zákazníkům. Klíčové posuny Eurowagu nastaly díky otevřenosti k potřebám zákazníků a změnám kolem nás. To platí i o digitalizaci, která proměnila Eurowag, a věřím, že i celý obor mezinárodní profesionální dopravy.

Co se dozvíte?

  • Jak je otevřenost důležitá pro růst firmy.

  • Postupné kroky, které vedly k úspěchu Eurowagu.

  • Příklad Eurowagu jako firmy reagující na změny prostředí.

  • Digitalizace není jen prostředek, ale strategická výhoda.

  • Proč je etické chování výhodné.

Co vám dané téma přinese?

„Změny jsou součástí života úspěšného podnikatele. Otevřenost vůči lidem i okolí přináší víc, než si uvědomujeme.“

10:20 - 10:40
Michal Navrátil
Digitální truhlářství: Jak jsme místo pilin začali sypat miliony s AI
#digitalizace


Více informací

Provedu vás cestou digitalizace truhlárny, která začínala na papíře, cvikačkách a ústním předávání informací. Od prvních excelů, emailů až po specializovaný software s plnou digitalizací procesů a online přehledem o stavu firmy, která vyrostla z 9 na 100 milionů.

Co se dozvíte?

  • Co je to digitální truhlářství.

  • Průběh digitalizace ve výrobní firmě.

  • Doporučení, SW, HW a lidský faktor.

  • Digitalizace & udržitelnost.

  • AI a jak ji uchopit.

Co vám dané téma přinese?

„Otevřené sdílení zkušenosti, postupů, strastí i slastí celé cesty digitalizace v projektově řízené výrobní firmě. .”

10:40 - 11:00
Eliška Slámová
Z Prahy na Kanáry: Jak pustit otěže a řídit firmu na dálku
#firemní procesy


Více informací

Po deseti letech jsme vystoupili z každodenního kolotoče Braasi a přesunuli se na Kanárské ostrovy. Aby firma fungovala sama a my přežili i další dekádu. Delegovali jsme vedení na někoho, kdo zná naši vizi, produkty i hodnoty značky, a nastavili procesy tak, aby tým mohl samostatně rozhodovat a přitom zachoval DNA firmy. Přednáška je o odvaze pustit kontrolu a o nové dimenzi, když firmu dokážete připravit na život bez vás.  

Co se dozvíte?

  • Jak běží firma, když jsou oba ředitelé v zahraničí. 

  • Jak zachovat DNA značky a důvěru týmu.

  • Co se stane, když konečně popustíte otěže vlastní firmě.

  • Jak skloubit život a práci do harmonického svazku a nepřijít u toho o nervy.

Co vám dané téma přinese?

„Jak jsme nastavili procesy, metodiku, kontrolní systémy a sestavili tým tak, aby firma fungovala i bez naší každodenní přítomnosti a my se mohli s dětmi přestěhovat do zahraničí."

11:00 - 11:30
Přestávka
Dobijte energii kávou a malým občerstvením

11:30 - 11:50
Pavel Bouška
Příběh značky Brit
#marketing/inspirace


Více informací

Brit je dnes známá a uznávaná značka, která patří mezi TOP 5 v Evropě. Pavel Bouška, majitel skupiny VAFO (Brit), otevřeně mluví o klíčových rozhodnutích, slepých uličkách i důvodech, proč je pro něj právě Brit tím nejcennějším, co v podnikání má.

11:50 - 12:10
Jolanta Balon
Bohyně pořádku aneb proč místo hadru držím v ruce vizi
#firemní procesy
Jolanta se zúčastnila letošní soutěže Odvaha za milion od O2, kde získala divokou kartu DoToho!, které je hrdým partnerem soutěže.


Více informací

Proměnila jsem obyčejný úklid v prémiovou službu. Dokazuji, že úspěch se nerodí z originality oboru, ale z originality přístupu.

Co se dozvíte?

  • Proč není důležité mít „originální nápad“, ale originální přístup.

  • Jaké konkrétní kroky mi pomohly proměnit obyčejný byznys ve značku, která vzbuzuje důvěru a respekt.

  • Jak jsem postavila procesy, aby firma rostla a držela kvalitu i bez velkých investic. Stačily mi k tomu dobře propracované Google nástroje.

  • Jak jsem udělala z péče konkurenční výhodu tím, že naslouchám klientům a nezapomínám na svůj tým.

  • Proč věřím, že plné nasazení v začátcích mělo smysl, ale pro dlouhodobý růst bylo klíčové najít rovnováhu mezi firmou a osobním životem.

Co vám dané téma přinese?

„Pochopíte, proč péče není jen hodnota, ale strategie. Péče o klienty přináší loajalitu, péče o tým stabilitu a péče o sebe energii, bez které firma dlouhodobě neporoste.“

12:10 - 12:30
Csilla Droppová
Z mínusu do plusu aneb Co nám opravdu funguje ve finančním řízení
#finance


Více informací

Controlling zní jako strašidelná korporátní záležitost, přitom je to pro řízení našeho podnikání nejlepší parťák. V Dobrotách jsme ho museli zavést, protože jsme se chtěli dostat z mínusu, udržet si pracovníky i obchodní partnery a hlavně mít jasno v číslech. Ukážu vám, jak jsme v malém sociálním podniku bez rozsáhlého finančního oddělení zavedli relativně jednoduchý, ale funkční systém controllingu.

Co se dozvíte?

  • Proč a jak jsme v Dobrotách dospěli k tomu, že potřebujeme finanční controlling.

  • Která čísla nám reálně pomohla porozumět tomu, co děláme.

  • Jak jsme zlepšili schopnost přijímat správná rozhodnutí.

  • Jak často se na „čísla“ díváme.

  • Jak zvládáme finanční řízení i bez interního účetnictví.

  • Co je ve vztahu k finančnímu managementu specifické pro sociální podnik a co platí pro všechny.

  • Co nám nefungovalo a co jsme museli (a stále musíme) „překopávat“.

Co vám dané téma přinese?

„Přijďte si poslechnout praktické příklady finančního managementu v malém podniku, který zaměstnává lidi se znevýhodněním a zároveň potřebuje být ekonomicky udržitelný. Povíme si, jak se z čísel (ne)nezbláznit – a možná si z toho něco odnesete i do svého byznysu.“

12:30 - 14:00
Obědová pauza
Dejte si něco dobrého k obědu u našeho prodejního stánku

14:00 - 14:20
Daniel Kvíčala
3 marketingové pohádky, za které vyhazujete peníze
#marketing


Více informací

Během 20 minut společně dáme na frak několika marketingovým mýtům. Použijeme k tomu (nejen mé vlastní) vědecké studie, data z vlastních kampaní, zkušenosti z praxe a pořádnou dávku cynismu. Konkrétně se podíváme na zub věrným zákazníkům, zjistíme, jestli dobrý produkt nepotřebuje reklamu, ověříme, jak moc sex prodává, a zakončíme to špatnou reklamou, protože to je přece taky reklama!

Co se dozvíte?

  • Proč váš business nestojí na věrných zákaznících.

  • Jaká je jediná cesta k růstu firmy.

  • Proč nahé ženy v reklamě nefungují.

  • Jak má vypadat efektivní reklamní spot.

  • Proč je špatná reklama jen špatná reklama.

Co vám dané téma přinese?

„Po přednášce se dokážete vyhnout slepým uličkám a ušetříte hromadu času i peněz na neefektivních marketingových taktikách. Už se nenecháte nachytat na sladké řeči samozvaných marketingových odborníků."

14:20 - 15:20
Jana Peroutková, Karin Fuentesová, Radek Lamoš & Honza Páv
Panelová diskuze na téma AI
#AI


Více informací

AI je všude. Ale je to opravdu téma i pro vás? A pokud ano – kde vlastně začít?

Tahle panelová diskuze je pro všechny, kteří cítí tlak “řešit AI”, ale mezi hašením provozu a řízením firmy si neumí najít čas na další novinku. Společně s podnikateli a odborníky probereme, jak nad AI přemýšlet s klidem, kde vám může skutečně pomoct, a proč by měla být prostředkem – ne cílem.
Čekejte konkrétní příklady, jednoduchá řešení a otevřený pohled na to, jak s AI začít bez stresu – když budete chtít.

15:20 - 15:50
Přestávka
Dobijte energii kávou a malým občerstvením

15:50 - 16:10
Jana Stránská
Za růžovými brýlemi byznysu: Marketing a obchod bez pozlátek
#marketing & obchod


Více informací

Rekordní kampaně a růžové grafy mohou na prezentacích působit skvěle, ale realita bývá jiná. V RYORu víme, že růst se nebuduje jednou velkou akcí, ale každodenní prací a hlavně spoluprací marketingu a obchodu, které se musí doplňovat, aby firma rostla.

Co se dozvíte?

  • Jak marketing a obchod fungují jako propojený celek a proč je to klíč k růstu.

  • Proč je důležitý multikanálový prodej (e-shop, kamenné prodejny, distributoři) – a kde jsme udělali chyby.

  • Jak chránit marži a nabízet chytré kombinace produktů místo slepé sázky na jeden hit

  • Jak autenticita a osobní přístup pomáhají budovat dlouhodobou loajalitu zákazníků.

Co vám dané téma přinese?

„Inspiraci a klid, že chaos je všude – i když děláte maximum pro to, aby nebyl.“

16:10 - 16:30
Helena Weisshäutelová
HR jako parťák pro business růst: Kultura, nábor a onboarding, co fakt fungují
#HR


Více informací

Co všechno se změní, když nebudete jen hledat „ideální kandidáty“, ale začnete stavět firmu, do které chtějí lidé sami? Ukážu vám, jak děláme nábor, onboarding a stavíme firemní kulturu ve Sprintu. Zjistíte, jak můžete ušetřit čas, energii i peníze, a přesto to celé dělat pořádně. A proč vám lidé začnou věřit dřív, než vůbec pošlou životopis.

Co se dozvíte?

  • Jak konkrétně nastavit onboarding, který šetří čas a snižuje fluktuaci.

  • Co jsme ve Sprintu změnili, aby se nám nábor konečně vyplatil a zefektivnil.

  • Jak si i malá firma může vybudovat značku zaměstnavatele – bez drahých kampaní.

  • Co opravdu znamená „žít firemní kulturu“ – a jak ji přetavit v růst.

  • Jak měřit dopady práce s lidmi – na výkonu, loajalitě i ekonomických výsledcích

Co vám dané téma přinese?

„Když se kultura žije a neplní jen tabulky, začne přitahovat správné lidi. A když se procesy dělají lidsky i systematicky, přinášejí firmě růst.“

16:30 - 16:50
Josef Dušátko
Jak jsem vybudoval a prodal Kytky od Pepy: Od povinnosti k radosti
#inspirace


Více informací

Začínal na trzích s kytkami – nebyla to hned radost, spíš povinnost a dřina. Postupně ale vybudoval značku, která začala růst, prodávat a zároveň nést i vlastní hodnoty – třeba cyklus „prodej–rozdej–zahoď“. Ta cesta byla dlouhá a poctivá, ale vedla i k jednomu velkému rozhodnutí: prodat firmu.  

Co se dozvíte?

  • Jak se z malého květinářství může stát velký byznys.

  • Proč i neúspěchy mohou být užitečné a posunout vás dál.

  • Jak přemýšlet o rychlém růstu firmy – kdy pomáhá, a kdy naopak škodí.

  • Co všechno je dobré zvážit, než se rozhodnete firmu prodat.

  • Jaké emoce a změny přicházejí, když předáte svou značku do jiných rukou.

Co vám dané téma přinese?

„Budu vám vyprávět pravdivý příběh jednoho květináře, který z malého byznysu vytvořil velký… co si z toho odnesete už nechám na vás. Pepa“


Workshop stage

Workshopová stage vás naučí, jak implementovat konkrétní technologická, marketingová či finanční řešení. Naučíte se psát skvělé newslettery, orientovat se v nejnovějších aplikacích, které vám ušetří čas i peníze, a budete moci diskutovat s majiteli firem, kteří řeší podobné výzvy.

Společně sdílejte své zkušenosti a najděte funkční řešení.

9:45 - 10:45
Jan Coufal & Milan Drozen
Shit in, shit out aneb jak na to, aby kampaň fungovala
#marketing


Více informací

Ať děláte inzerát, billboard, nebo reklamu v rádiu či televizi, bez dobrého zadání to stejně nefunguje. Ukážeme si a zahrajeme si, jak na to, abyste měli jistotu, že vaše investovaná 1 Kč do reklamy vám přinese alespoň 1,20 Kč zpět.

Co se dozvíte?

Je reklama opravdu investice?

  • Jaké jsou nejčastější chyby, když reklama nefunguje?

  • Na co nikdy nezapomenout, když investuji peníze do reklamy.

  • Prostě jak to udělat, aby to fungovalo.

Co vám dané téma přinese?

„Pochopíte, že reklama je o tom, prodávat více zboží více lidem za vyšší cenu – vícekrát. A naučíte se, jak na to.“

10:45 - 11:45
Petr Soukeník
Jak řídit vztahy a tak lépe prodávat
#obchod


Více informací

Řízení vztahů je základem prodeje. Je o tom, jak přemýšlíte o lidech – zákaznících, partnerech i vlastním týmu. Na workshopu si ukážeme, jak chytře řídit vztahy, měřit to podstatné a přitom se v tom neztratit. A technologie? Než použijete AI, zautomatizujte přání k svátku a pracujte i v terénu.

Co se dozvíte?

  • Filosofie řízení vztahů - jak to promění váš přístup k byznysu.

  • Kdy Excel nebo ERP nestačí

  • „Co neměřím, neřídím“ – jak měřit chytře, a ne být otrok čísel.

  • Jak propojit klíčové nástroje (e-mail, fakturace, kalendář…), aby pracovaly za vás i bez AI a mohli jste je využít i přímo v terénu.

  • Jak zabránit tomu, aby s odchodem lidí odešel i vztah a jak připravit firmu na předání.

  • A Jak vám AI uvolní ruce v obchodu – od schůzek po odpovědi klientům.

  • A taky, jaký vztah má fotka z pláže nebo písmenkové drobení v polévce s řízením obchodu.

Co vám dané téma přinese?

„Ukážu vám, že řízení vztahů není žádná věda – když víte, co (ne)řídit, jak (ne)měřit a jak vám technologie mohou ve vztazích opravdu pomoct. Kdykoliv a kdekoliv. Třeba zrovna během tohoto workshopu.“

11:45 - 12:45
Jakub Hýl
NotebookLM: Odemkněte sílu AI
#AI


Více informací

Cílovou skupinou workshopu jsou jednotlivci a organizace, kteří potřebují efektivně organizovat a zpracovávat informace z různých zdrojů pomoci nástroja NotebookLM. Tento nástroj přináší uživatelům jedinečnou přidanou hodnotu tím, že umožňuje chatovat s vlastními dokumenty, webovými stránkami, audio nahrávkami a PDF soubory pomocí nejvýkonnějšího AI nástroje od Googlu.

Co se dozvíte?

Jaká je přidaná hodnota NotebookLM.

  • Jak pracovat v jeho prostředí, a k čemu jej můžete použít.

  • Příklady použití NotebookLM v praxi s hands on příklady.

  • Výhody NotebookLM Plus.

Co vám dané téma přinese?

„Absolvováním školení získáte komplexní přehled o nástroji NotebookLM, jeho prostředí a praktickém využití (včetně převodu do mluveného slova).”

12:45 - 13:45
Ondřej Kozel
Proměňte čas ve své tržby
#financování


Více informací

Čas je nejvzácnější měna podnikatele. V hodinovém workshopu ukážeme, jak náležitě zvážit cenu financování proti tomu, co vám otevře okamžitá dostupnost kapitálu. Představíme Vám jak posunout vaše podnikání, když k běžnému modelu financování přidáte ještě aktivně fungující komunitu investorů. Naučíme Vás jak využít crowdfunding ve svůj prospěch

Co se dozvíte?

  • Jak rychle finančně nakopnout své podnikání.

  • Jak fungují alternativní formy financování.

  • Co je to crowdfunding.

  • Jak pracovat s cenou kapitálu s ohledem na čas.

  • Objevíte prostor, kde rozšíříte stávající komunitu okolo své značky a to při provozním procesu.

Co vám dané téma přinese?

„Ovládnete alternativní nástroj financování Vašeho podnikání, pochopíte kdy čas hraje vyšší ligu, než cena a získáte větší rozhled v oblasti využití vašich volných zdrojů. ”

13:45 - 14:45
Pavel Matějíček & Honza Dolejš
Kyberzločin na vlastní kůži: co se může stát i vaší firmě
#kyberbezpečnost & podnikání


Více informací

Myslíte si, že vás hackeři minou? Kyberútoky se netýkají jen velkých korporací. Stále častěji se stávají cílem malé a střední firmy. A následky bývají fatální. Moderátoři populárního podcastu O2 Místo kyberčinu vás netradiční formou provedou skutečnými případy. Ukážou, jak snadno může dojít k chybě, a jak se jí dá předejít. 

Co se dozvíte?

  • Jak vypadá skutečný kyberzločin krok za krokem. A co jsou nejčastější slabá místa. 

  • Jak chránit vaši firmu před phishingem, podvody s platbami a únikem dat.

  • Jaké jsou jednoduché a funkční tipy, které zvládne každý podnikatel.

Co vám dané téma přinese?

„Ukážeme vám, že kyberbezpečnost nemusí být strašák. Stačí znát základní principy. A vaše firma má mnohem větší šanci zůstat v bezpečí.“

Workshop byl připraven se spolupráci O2 a Mastercard. Workshopem vás provedou moderátoři pro O2 podcast Místo kyberčinu

14:45 - 15:45
Michal Kľúčik
Chcete růst? Možná vám marketplace otevře nové dveře
#expanze


Více informací

Úspěšná expanze do zahraničí dnes často stojí na online marketplaces jako Amazon, Allegro nebo Kaufland. Přinášejí obrovskou příležitost pro malé i střední firmy, pokud se na ni dokáží správně připravit. Workshop nabídne praktické zkušenosti, konkrétní tipy i případovou studii, jak se české firmě podařilo přes marketplaces vyrůst, jaké kroky fungovaly a jak se podařilo překonat největší překážky.

Co se dozvíte?

  • Jak se připravit na expanzi: procesy, kapacity, náklady.

  • Jak zvolit vhodnou strategii mezi vlastním e-shopem a marketplace.

  • Praktické tipy, co firmy nejčastěji podcení.

  • Příklad reálného business case: timeline, náklady, ROI i překážky a jejich řešení.

  • Krátký checklist jako praktický tahák před expanzí.

Co vám dané téma přinese?

„Expanze přes marketplaces otevírá dveře k zahraničním zákazníkům rychleji, než by dokázal samotný e-shop. Úspěch ale závisí na dobré přípravě, realistickém plánování a schopnosti učit se z chyb.”

15:45 - 16:45
Jakub Hýl
Buďte produktivnější s AI
#AI


Více informací

Školení seznámí účastníky se špičkovými nástroji umělé inteligence, které jsou již k dispozici od společnosti Google a dalších společností, a ukáže některé z nejchytřejších způsobů, jak je mohou pracovníci digitálního věku i malé a střední podniky využívat k úspoře času při práci a plnění úkolů.

Co se dozvíte

  • Úvod do generativní umělé inteligence a jejího fungování

  • Jak používat nástroje a techniky využívající umělou inteligenci, které vám ušetří čas při práci

  • Využití Gemini pro učení, tvorbu obsahu, dohledávání informací a další použití

  • Přehled tvorby účinných pokynů / promptů

Co vám dané téma přinese?

„Umělá inteligence není jen budoucnost, je to nástroj, který můžete využít už dnes k dosažení svých cílů."

16:45 - 17:15
Barbora Hinnerová & František Pavlíček
Lokalita jako klíč k úspěchu: Jak vybrat ideální místo pro byznys
#inspirace


Více informací

Najít správnou adresu pro podnik není tak jednoduché, jak se na první pohled zdá. Ideální místo vám může přinést více zákazníků, vyšší tržby a rychlejší návratnost investice. Chcete si ověřit, zda je váš současný podnik na správné adrese, nebo hledáte to nejlepší místo pro novou pobočku? Na workshopu si ukážeme, jak při hodnocení lokality pro provozovnu postupovat a čemu se vyhnout, aby měla vaše pobočka pevné základy.

Co se dozvíte

  • Jaké chyby se nejčastěji dělají při výběru lokality pro pobočku.

  • Jak zjistit, jestli má vaše lokalita dostatečný obchodní potenciál.

  • Na co myslet při hodnocení konkurence a okolí.

  • Jak volba místa ovlivňuje tržby a návratnost investice.

  • Jak si připravit podklady, které vám usnadní rozhodování.

Co vám dané téma přinese?

Odnesete si jasný návod, na která data se při hodnocení místa pro pobočku soustředit."


Galerie stage

Galerie stage vás provede tématy, která v byznysu často rozhodují víc než tabulky a čísla. Dozvíte se, jak lépe zvládat stres, efektivně nakládat se svým časem, rozvíjet leadership i pracovat se svým týmem. Víc než o tvrdá data půjde o lidskost, manažerské dovednosti a praktické tipy, které ocení každý, kdo vede lidi nebo s nimi denně spolupracuje.

Součástí této části budovy je i galerie výtvarného umění – během dne si tak můžete udělat pauzu, posedět s ostatními podnikateli u kávy nebo se připojit k komentované prohlídce.

10:30 - 11:30
Hana Kučerová
Bejby nebude sedět v koutě
#networking warm up


Více informací

Už jste se konečně rozhodli, že zkusíte networkovat, ale najednou stojíte stranou a nevíte, jak se připojit ke skupinám, které se už baví? Jak začít konverzaci s tím správným člověkem a nenásilně přejít k tématu, které vás zajímá? Networking nemusí být stresující – pojďme ho společně odlehčit a udělat z něj užitečný i zábavný zážitek! Protože tahle je akce je přesně to místo, kde zažijete skutečný networking a kde si své nové triky vyzkoušíte rovnou v akci!

Co se dozvíte?

  • Jak se cítit při networkingu přirozeně a sebejistě

  • Že networking není jen pro extroverty – jak na něj i jako introvert

  • Jak překonat bariéry a nejčastější mýty o networkingu

  • Kdy a jak použít „elevator pitch“

  • Jak si z každé akce odnést nové kontakty a příležitosti

Co vám dané téma přinese?

„Nejde o sbírání vizitek ani o nucený small talk; jde o to mít kolem sebe lidi, na které se můžete obrátit – a oni na vás.“

11:45 - 12:45
Hana Slačálková
Jak dostat do malé firmy lidi, kteří vám sednou (a posunou vás dál)
#HR


Více informací

Najít dobré lidi není snadné – obzvlášť pro malé firmy. Na workshopu si ukážeme, že to jde i bez velkých rozpočtů: stačí umět ukázat, proč stojí za to pracovat právě u vás. Odnesete si konkrétní nápady, které vám hned druhý den pomůžou oslovit lidi, co do vaší firmy zapadnou.

Co se dozvíte?

  •  Jak snížit náklady na nábor a zkrátit dobu hledání nových lidí.

  •  Jak ukázat, proč se u vás vyplatí pracovat – i když nemáte firemní benefity jako korporát.

  •  Jak jednoduše představit vaši firmu tak, aby zaujala ty správné uchazeče.

  •  Jak využít každodenní dění ve firmě k tomu, aby si vás lidé všimli.

  •  Jak z těchto aktivit získat nejen nové kolegy, ale i klienty.

Co vám dané téma přinese?

„Ukážu vám, že i v malé firmě máte co nabídnout. Společně najdeme způsoby, jak to jednoduše a autenticky ukázat navenek. Odnesete si konkrétní nápady, které vám pomůžou přitáhnout ty správné lidi – a ušetřit čas i peníze při hledání.“

13:00- 13:30
majitelka a galeristka Andrea Hoffman Nečasová a umělkyně Karolína Šolcová
Prohlídka galerie současného umění v Uhelném mlýně
#umění


Více informací

Majitelka a galeristka Andrea Hoffman Nečasová společně s umělkyní Karolínou Šulcovou vás provedou unikátním industriálním prostorem Galerie současného umění v Uhelném mlýně. Nahlédnete do zákulisí dramaturgie i do aktuální výstavy Přejela prstem v prachu – osobní paměť, pouto k místu, velkoformátové malby, malé formáty i dotvořené objekty v jemných tónech modré a nachové. Otevřeno sběratelům, milovníkům umění i zvědavcům. FEST příležitost zeptat se na vše, co vás k umění zajímá – přímo u samotných děl.

Výstava

Karolína Šulcová: Přejela prstem v prachu

21. září – 20. prosince 2025

Podzimní výstava představuje malířku Karolínu Šulcovou, výraznou představitelku nejmladší generace umělců, která se již aktivně pohybuje na současné galerijní scéně. Ve své tvorbě se dlouhodobě věnuje  tématu rodinné paměti a pouta k místu. Výstava hravě propojuje velkoformátové malby s malými formáty a dotvořenými ready made objekty.V jemných tónech modré a nachové dosahuje snové atmosféry. Výstava otevírá divákům okno do světů, kde se osobní historie prolíná s krajinou i s příběhem samotného Uhelného mlýna. 

13:30 - 14:30
Vítek Špaňhel
Stres & time management
#soft skills


Více informací

Stres a zahlcení zná každý podnikatel. Na workshopu si ukážeme, jak v tom najít pořádek, nastavit si priority a udržet si nadhled i v náročných dnech. Odnesete si jednoduché techniky, díky kterým zvládnete stres i tlak okolí a budete mít víc energie na to, co je skutečně důležité.

Co se dozvíte?

  • Jak rozpoznat stresory a pracovat se stresem na tělesné, myšlenkové i emoční úrovni.

  • Jak se naučit říkat „ne“ a přitom nenarušit profesní vztahy.

  • Jak odlišit „dělat toho hodně“ od „dělat to, co má hodnotu“.

  • Jak si chytře hospodařit se svou energií a určit si priority.

  • Jak se dívat na náročné situace v širším kontextu, abyste se zbytečně nestresovali.

Co vám dané téma přinese?
„Ukážu vám, že stres nemusí být nepřítel, ale signál k zastavení a změně. Odnesete si konkrétní nástroje, které vám pomohou mít více klidu, energie i prostoru pro to, co je v životě a byznysu opravdu důležité.“

15:00 - 16:00
Kateřina Šamanová
Jak být šéfem, kterého lidi fakt chtějí
#leadership


Více informací

Být šéfem není jen o vizitce nebo vyšší mzdě. Na workshopu si ukážeme, co skutečně dělá z vedoucího skvělého lídra, jak poznat, jestli vám tahle role sedí, a čemu se raději vyhnout. Odnesete si jasnější pohled na to, co znamená vést lidi – a jestli je to cesta, kterou chcete jít.

Co se dozvíte?

  • Jaká je základní úloha skvělého šéfa.

  • Jak poznat, že svou roli děláte dobře.

  • Jaké chyby mohou vaši autoritu podkopat.

  • Co získáte a co naopak ztratíte, když se stanete vedoucím.

  • Proč ne vždy znamená kariérní postup na pozici šéfa tu nejlepší volbu.

Co vám dané téma přinese?
„Pomůžu vám ujasnit si, co vlastně role šéfa obnáší. Získáte praktický návod, jak být respektovaným a oblíbeným vedoucím – nebo jistotu, že je pro vás vhodnější jiná cesta.“

16:00- 16:30
majitelka a galeristka Andrea Hoffman Nečasová a umělkyně Karolína Šolcová
Prohlídka galerie současného umění v Uhelném mlýně
#umění


Více informací

Majitelka a galeristka Andrea Hoffman Nečasová společně s umělkyní Karolínou Šulcovou vás provedou unikátním industriálním prostorem Galerie současného umění v Uhelném mlýně. Nahlédnete do zákulisí dramaturgie i do aktuální výstavy Přejela prstem v prachu – osobní paměť, pouto k místu, velkoformátové malby, malé formáty i dotvořené objekty v jemných tónech modré a nachové. Otevřeno sběratelům, milovníkům umění i zvědavcům. FEST příležitost zeptat se na vše, co vás k umění zajímá – přímo u samotných děl.

Výstava

Karolína Šulcová: Přejela prstem v prachu

21. září – 20. prosince 2025

Podzimní výstava představuje malířku Karolínu Šulcovou, výraznou představitelku nejmladší generace umělců, která se již aktivně pohybuje na současné galerijní scéně. Ve své tvorbě se dlouhodobě věnuje  tématu rodinné paměti a pouta k místu. Výstava hravě propojuje velkoformátové malby s malými formáty a dotvořenými ready made objekty.V jemných tónech modré a nachové dosahuje snové atmosféry. Výstava otevírá divákům okno do světů, kde se osobní historie prolíná s krajinou i s příběhem samotného Uhelného mlýna. 


Opero
& Mastercard lounge

Opero & Mastercard lounge je místem, kde se potká inspirace s odpočinkem. Přes den si zde  můžete posedět, vyřídit urgentní práci nebo si jen dopřát chvíli klidu uprostřed festivalového dění.

Čekají vás tady také inspirativní přednášky se známými osobnostmi, které ovlivňují společenské dění v Česku. O ekonomii, filozofii, psychologii i investicích do umění.

10:00 - 11:00
Tomáš Sedláček
Smysl života, práce, vesmíru a vůbec
#inspirace


Více informací

Tomáš kloubí svět čísel a hodnot. Působil jako poradce prezidenta republiky Václava Havla, hlavní makroekonomický stratég ČSOB nebo poradce mnoha premiérů (NERV). Jeho kniha Ekonomie dobra a zla byla přeložená do 22 jazyků a se stala se světovým bestsellerem.

Tomáš Sedláček, světoznámý ekonom, filozof a originální autor a myslitel vám na FESTu otevře zcela nový pohled na otázku vesmíru, života, práce a vůbec.

12:30 - 13:30
Eliška Remešová
Work-life balance – první kroky k udržitelnosti podnikání
#inspirace


Více informací

Jako majitel firmy často dáváte všechen čas a energii do práce – a osobní život odsouváte na druhou kolej.

Jenže právě schopnost dopřát si prostor pro sebe rozhoduje o tom, zda budete dlouhodobě odolní, motivovaní a schopní vést druhé. V přednášce se zaměříme na hodnoty, priority a hledání hranic, které pomáhají udržet podnikání i život v rovnováze.

15:00 - 16:00
Anna Pulkertová
Umění jako investice i inspirace
#inspirace


Více informací

Proč má smysl mít kolem sebe umění? Jak poznat, co je opravdu kvalitní, a kde najít dílo, které vám sedne?

Kurátorka a poradkyně Anna Pulkertová vám otevře dveře do světa současného umění – bez složitých slov, ale s konkrétními tipy i čísly o investicích. A pak přijde na řadu živý rozhovor s Hankou Kučerovou a vaše otázky. Připravte se na hodinu, po které budete na obrazy a sochy koukat úplně jinak.

17:30 - 18:30
Pub kvíz: Jak dobře znáte český byznys? 👀
#zábava


Více informací

Přijďte si otestovat své znalosti o podnikání a malých firmách v Česku na náš pubquiz – zábavný kvíz plný výzev a zajímavých faktů! Připravte se na otázky, které prověří, jak dobře znáte český byznys a jeho zákulisí. Otázky prověří, kdo je skutečný expert na podnikání v Česku!

19:00 - 20:00
🎵Mário Bihári & Bachtale Apsa🎵
#koncert


Více informací

Kapela Bachtale Apsa začala hrát už v roce 2010. Hlavou a otcem kapely je známý hudebník Mário Bihári, který patří k našim nejlepším romským interpretům. Po drobných změnách ve složení kapely hraje Bachtale Apsa dodnes.

Název Bachtale Apsa, v překladu Slzy štěstí, vyjadřuje pestrost nálad a emocí, které romská hudba odnepaměti v posluchačích vyvolává. Kapela hojně využívá muziku balkánských, maďarských, španělských i slovenských Romů. Nechybí samozřejmě klasické čardáše. Repertoir ovšem netvoří jen romská tradiční hudba, ale také autorská tvorba Mária Biháriho a Petra Horváta. V hudbě Bachtale Apsa se tak prolínají romské melodie s rumbou, tangem, flamencem, swingem a dalšími styly. Základem kapely je virtuózní akordeon nevidomého romského hudebníka Mária Biháriho, který doprovází vynikající kytarista a fenomenální zpěvák Peter Horvát. Dalším členem je originální houslista Adam Pospíšil, jeden z mála „gádžů“, hrajících s romskými kapelami. Jazzový feeling dodává výjimečný trumpetista Nicholas Roy Arthefer, rodák z amerického Bostonu, který trvale zakotvil v Praze. Rytmickým motorem kapely je originální perkusista a bubeník Radek Sivák, hrající skvěle na cokoliv, co se mu zrovna připlete do cesty a skvělý basista Michal Sivák. Formace Bachtale Apsa funguje v různých sestavách od roku 2010 a za tu dobu odehrála stovky koncertů doma i v zahraničí, nejdále v Indii a v Alžírsku. 

www.facebook.com/bachtaleapsa

https://www.youtube.com/@bachtaleapsa2795


Networking stage

Networkujte v přátelském a otevřeném prostředí. Setkejte se a přirozeně navazujte kontakty v přátelské a uvolněné atmosféře. Pomožte svým příběhem k inspiraci ostatních. Více jak 300 podnikatelů z celé České republiky a příběhy jejich firem.

Získejte novou perspektivu a cenné obchodní kontakty.

12:30 - 14:00
Business speed networking
#networking



Expertní konzultace

Dvakrát denně můžete využít expertní konzultaci. Máte problém, který vás právě teď trápí? I krátký čas s expertem vám přinese jasné řešení. Experti z oblastí HR, finančního řízení, marketingu, expanze a leadershipu budou připraveni vám pomoci.

Chytněte si svou dvacetiminutovku s expertem, který vám pomůže s řešením vašeho problému.

Podmínkou rezervace je mít zakoupenou vstupenku na FEST.

9:30 - 11:30

Daniel Macek
#právo


Více informací

Oblast expertízy

  • Zakládání společností, změny ve společnostech

  • Příprava nebo revize smluv

  • Právo pro marketingové a mediální agentury

  • Vymáhání pohledávek

  • Registrace ochranných známek

Regina Kubcová
#firemní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Procesní řízení

  • Řízení projektů

  • Řízení změny

  • Organizace firmy

  • Time management

  • Týmová spolupráce a komunikace

  • Motivace

  • Firemní kultura

Petr Václavík
#marketing


Více informací

Oblast expertízy

  • Branding a identita značky

  • Employer branding 

  • Obsahová a mediální strategie 

  • Tvorba konceptu

  • Tvorba obsahu 

  • Kvalitativní výzkum 

  • Vedení workshopů

Kateřina Šamanová
#HR


Více informací

Oblast expertízy

  • Talent Management (jak využít potenciál mých zaměstnanců/kolegů, ne vymačkat jako citron, ale aby chodili s radostí do práce i z práce)

  • Řízení změny (Change Management)

  • Interní komunikace

  • Kariérové poradenství

  • Koučing

Adam Bárta
#digitalizace


Více informací

Oblast expertízy

  • Efektivní řízení firmy pomocí digitálních nástrojů – jak využít technologie k lepšímu řízení podnikání

  • Snižování zátěže rutinních a opakujících se úkolů – jak se zbavit administrativy, která zabírá čas

  • Optimalizace firemních procesů – jak zjednodušit a zefektivnit pracovní postupy ve firmě

  • Výběr a implementace digitálních nástrojů – poradenství při výběru a nasazení vhodných aplikací pro malé firmy

  • Vývoj aplikací na míru pomocí Low-code/No-code

Tomáš Barčík
#obchod


Více informací
  • Obchodní strategie a škálování růstu

  • Nastavení a optimalizace obchodních procesů

  • Sales management a leadership

  • Strategie prodeje v B2B a B2C

  • Digitální nástroje a automatizace v prodeji

Mgr. Zuzana Jesenská
#expanze


Více informací

Oblast expertízy

  • Zhodnotit exportní připravenost firmy

  • Možné formy vstupů na zahraniční trhy

  • Rozdíly mezi prezentaci na veletrhu, konferenci, oborových misích

  • Jak navazovat obchodních kontakty a partnerství

  • Podpora CzechTrade

Bohdan Čermák
#finance


Více informací

Oblast expertízy

  • Platební komfort, účty, terminály, začátek vztahu s bankou

  • Možnosti financování podnikání, jak se na to může klient připravit?

  • Vyšší investiční záměry klientů podnikatelů (nemovitosti, vysoké investice)

  • Financování aut, spolupráce s Leasingem

  • Komplexní péče o FOP klienta, propojení se osobními účty a potřeby mimo podnikání

  • 5 let zkušeností na dvou různých pracovištích napříč západními Čechy

Jan Tecl
#daně


Více informací

Oblast expertízy

  • Daňové poradenství

  • DPH

  • Spotřební daně

  • Intrastat

  • Due diligence

  • Přeměny

  • Podpora M&A

  • Restrukturalizace

14:30 - 16:30

Veronika Šemberová
#právo


Více informací

Oblast expertízy

  • Založení a nastavení podnikání

  • Smlouvy a obchodní vztahy

  • Ochrana značky a duševního vlastnictví

  • Právo pro e-shopy a online podnikání

  • Pracovní právo a vztahy s externisty

Michal Novák
#marketing


Více informací

Oblast expertízy

  • Marketingový výzkum

  • Strategický marketing

  • Funkční kreativa

Petra Polusová
#HR


Více informací

Oblast expertízy

  • Nastavení HR procesů zejména pro růstovou strategii

  • Identifikace klíčových pozic a lidí, potažmo kritických pozic a lidí ve firmě

  • Identifikace a tvorba firemní kultury provázané s firemní strategií

  • Zajištění pracovněprávní oblasti – jak mít vše správně

  • Hledání efektivity v lidech i procesech včetně realizace kroků, které ke kýžené efektivitě povedou

Honza Páv
#digitalizace


Více informací

Oblast expertízy

  • řízení firmy,

  • spolupráce v týmu

  • digitální nástroje

  • automatizace

  • umělá inteligence

Michal Pěnička
#obchod


Více informací

Oblast expertízy

  • Optimalizace logistických a zásobovacích řetězců

  • Procesní řízení a integrace

  • Rozvoj obchodních modelů a expanze

  • Krizový management a adaptace na změny

  • Vyjednávání a spolupráce s partnery

  • Spolupráce a hledání společného úspěchu v obchodě

  • Propojování a sdílení obchodu a zkušeností

  • Finanční řízení, KPI a controlling

  • Motivace a vedení obchodních týmů

Jan Plachý
#finance


Více informací

Oblast expertízy

  • Poradenství v oblasti bankovních produktů pro firmy a podnikatele

  • Financování malých a středních firem

  • Specializace na start-upy a začínající podnikatele

  • Analýza business plánu

  • Problematika finančních trhů – ošetření kurzového rizika

Kateřina Tygl
#marketing & AI


Více informací

Oblast expertízy

  • AI nástroje v marketingu 

  • Jak zapojit AI do rutinních činností ve firmě 

  • Jak přemýšlet marketingově 

  • Nalaďte si AI na svůj hlas značky a získejte lepší texty

  • Jak tvořit příspěvky na sociální sítě kvalitně

  • Generování obrázků pomocí AI 

  • Jak s AI získat skvělé nápady na obsah a kampaně

Mgr. Jesenská Zuzana
#expanze


Více informací

Oblast expertízy

  • Zhodnotit exportní připravenost firmy

  • Možné formy vstupů na zahraniční trhy

  • Rozdíly mezi prezentaci na veletrhu, konferenci, oborových misích

  • Jak navazovat obchodních kontakty a partnerství

  • Podpora CzechTrade

Jiří Juránek
#firemní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Nastavení firemní vize, mise strategie a rozvoj do cílů týmů a jednotlivců

  • Tvorba a optimalizace procesů ve firmě

  • Jak nastavit a vyhodnocovat smysluplné KPI

  • Firemní kultura a leadership v praxi

  • Business Excellence a EFQM model

Jan Tecl
#daně


Více informací

Oblast expertízy

  • Daňové poradenství

  • DPH

  • Spotřební daně

  • Intrastat

  • Due diligence

  • Přeměny

  • Podpora M&A

  • Restrukturalizace

Ještě nemáte vstupenku? Nejlepší čas na koupi je teď! ❤️‍🔥

Poslední šance! Většina lístků je pryč. Zajistěte si ten svůj, dokud to jde. FEST se na vás těšíme!